Bayonetta 3

اگرچه سری Bayonetta کار خود را با PS3 و Xbox 360 آغاز کرد اما به تازگی تنها با Nintendo همکاری می‌کند. Nintendo به عنوان یک ناشر ژاپنی ابتدا Bayonetta 2 را بر روی Wii U عرضه کرد و برنامه دارد این عنوان را برای Nintendo Switch نیز عرضه کند. خالق این سری آقای "هیدکی کامیا" به تازگی در توییتر پیرامون ساخت سری Bayonetta صحبت کرد و اظهار داشت که بدون Nintendo نسخه سوم این سری ساخته نمی‌شد.

به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به صحبت‌‌های کامیا، ابتدا تصمیم گرفته شد که Bayonetta 3 با منابع مالی Nintendo و بدون کمک‌ آن‌ها توسعه یابد اما Platinum Games نتوانست پروژه را شروع کند. آقای کامیا در توییت‌های دیگر نسبت به ساخت سومین نسخه سری Bayonetta ابراز خوشحالی کرد و اعلام کرد که تیم سازنده از تمامی قدرت خود استفاده خواهد کرد تا بازی به بهترین شکل ممکن توسعه یابد.

کامیا در توییتر این‌گونه گفت:

"در ابتدا تصمیم گرفته شد Bayonetta 3 با منابع مالی Nintendo و بدون کمک آن‌ها ساخته شود اما ما نتوانستیم پروژه را به نتیجه برسانیم و ساخت آن را آغاز کنیم. تمامی حق و حقوق سری به Sega و Nintendo تعلق دارد. این دو شرکت که حق و حقوق سری Bayonetta را در دست دارند تصمیم گرفتند که بازی سوم این سری باید در انحصار Switch باشد. ساخت بازی یک کسب و کار است و هر شرکت شرایط و سیاست‌های خود را دارد. برخی اوقات شرایط باعث می‌شوند یک بازی ساخته شود و در بعضی شرایط باید آن را لغو کرد اما من عقیده دارم که هر شخصی دوست دارد بهترین تجربه ممکن را ارائه دهد، حداقل می‌دانم که برای من این مورد همیشه بزرگ‌ترین هدف بوده است. من نمی‌توانم خوشحالی خود را در رابطه با ساخت Bayonetta 3 وصف کنم. من و کل تیم سازنده از تمام قدرت و توانایی خود را استفاده خواهیم کرد تا بهترین تجربه ممکن را برای شما به ارمغان بیاوریم.

Bayonetta 3 در حال حاضر برای Nintendo Switch در دست ساخت قرا دارد.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع متن: pardisgame