یکی از عناوین کلاسیک کنسول Wii با نام de Blob سرانجام برای کنسول تازه وارد نینتندو سوییچ نیز، در غالب نسخه بازسازی شده، منتشر خواهد شد.   نسخه بازسازی شده عنوان de Blob یک بازی ارتقاء یافته از لحاظ ویژگی‌های بصری و گرافیکی خواهد بود که نسخه اصلی آن در ابتدا توسط THQ برای کنسول […]

عنوان بازسازی شده de Blob امسال برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

یکی از عناوین کلاسیک کنسول Wii با نام de Blob سرانجام برای کنسول تازه وارد نینتندو سوییچ نیز، در غالب نسخه بازسازی شده، منتشر خواهد شد.

 

نسخه بازسازی شده عنوان de Blob یک بازی ارتقاء یافته از لحاظ ویژگی‌های بصری و گرافیکی خواهد بود که نسخه اصلی آن در ابتدا توسط THQ برای کنسول Wii به انتشار رسیده بود. حال خبرها حاکی از آن است که این بازی پس از سال‌ها، در طی سال جاری به کنسول جدید نینتندو نیز راه پیدا خواهد کرد. کاربران کنسول ترکیبی نینتندو می‌توانند از این بابت اطمینان حاصل کنند چرا که این خبر جعلی نبوده و توسط THQ Nordic تایید شده است. این بازی حدود ده سال پیش برای Wii به انتشار رسیده بود و سال گذشته نیز پس از انتشار بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ نیز به انتشار رسید. موضوعی که تعجب همه را برانگیخت این بود که این بازی که به گونه‌ای می‌توان نینتندو را پلتفرم مادر برای آن دانست، کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ را جاگذاشت و سال گذشته برای این کنسول ترکیبی منتشر نشد اما خوش‌بختانه با تایید THQ Nordic این بازی برای نینتندو سوییچ نیز در سال جاری به انتشار خواهد رسید.

به نظر می‌رسد که نسخه نینتندو سوییچ این بازی فقط یک نسخه بازسازی شده است و بازی‌بازن نباید انتظار تغییر بزرگی در آن را داشته باشند. با این وجود هسته اصلی بازی de Blob به قدری محکم و قوی ساخته شده که نیازی به تغییر و تحول زیادی ندارد و سازندگان این بازی هیچ نیازی برای تزئین و اضافه کردن موارد جدید به آن ندارند. برای بسیاری از کاربران فقط تجربه دوباره این بازی، آن هم با ویژگی‌های بی‌نظیر نینتندو سوییچ کافی است و نیازی به موارد اضافی نیست. بسیاری دوست دارند این بازی را فقط یک بار دیگر تجربه کنند و حال که امکان این کار با کنسول ترکیبی سوییچ فراهم شده، چرا باید آن را از دست بدهند؟

در حال حاضر هیچ خبری منبی بر قیمت احتمالی این عنوان توسط THQ Nordic مطرح نشده است. اما با نگاهی به سوابق THQ Nordic می‌بینیم که بازی‌های این شرکت روی نینتندو سوییچ نسبت به سایر پلتفرم‌ها از قیمت بیشتری برخوردار بوده‌اند و کاربران برای تجربه این بازی‌ها می‌بایست هزینه بیشتری بپردازند. با این حال هنوز قیمت این عنوان مشخص نیست و ما بلافاصله پس از اطلاع از این مورد، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت؛ بنابراین همچنان در روزهای آتی نیز با ما همراه باشید.

منبع متن: gamefa