بازی Code Vein جدیدترین عنوان شرکت باندای نامکو اینترتینمنت (Bandai Namco Entertainment) با استایل انیمه‌ای است و از نظر گیم‌پلی بیشتر به سری بازی‌های محبوب و سخت Souls شباهت دارد. به نظر می‌رسد که این بازی ویژگی دیگری را از ساخته نقش‌آفرینی استودیوی فرام سافتور (From Software) قرض گرفته است که به طور مشخص، قابلیت […]

اطلاعاتی جزئی از بخش چند نفره بازی Code Vein منتشر شد

بازی Code Vein جدیدترین عنوان شرکت باندای نامکو اینترتینمنت (Bandai Namco Entertainment) با استایل انیمه‌ای است و از نظر گیم‌پلی بیشتر به سری بازی‌های محبوب و سخت Souls شباهت دارد. به نظر می‌رسد که این بازی ویژگی دیگری را از ساخته نقش‌آفرینی استودیوی فرام سافتور (From Software) قرض گرفته است که به طور مشخص، قابلیت درخواست از دیگر بازیکنان به منظور کمک کردن در شرایط سخت و سیاه چاله‌ها است.

جدیدترین شماره مجله هفتگی «فامیتسو» منتشر شده است که در آن اطلاعاتی جزئی از بخش چند نفره بازی در دست انتشار و مورد انتظار Code Vein منتشر شده است. بر اساس اطلاعات مندرج در این مجله، ظاهراً بازیکنان می‌توانند با مشارکت دیگر NPCها به پاکسازی سیاه چاله‌ها بپردازند و اگر در شرایط سخت و دشواری گرفتار شدند، می‌توانند سیگنالی خاص بفرستند که دیگر بازیکنانی که شرایط خاصی را تکمیل کرده‌اند، مطلع سازد تا به کمک بازیکنان رود تا از شرایط دشوار، با موفقیت بیرون آید.

اینطور که پیداست، این ویژگی جالب با واکنش مثبت بازیکنان این بازی روبرو خواهد شد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Code Vein، چندی پیش شاهد انتشار ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی این عنوان بودیم. همچنین تصاویری با کیفیت ۱۰۸۰P از این بازی منتشر شد. از سوی دیگر، در چند هفته گذشته اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد که از این نشانی می‌توانید به بررسی و مشاهده آن‌ها بپردازید.

بازی Code Vein برای عرضه به صورت جهانی تا اواخر سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی توسط شرکت باندای نامکو اینترتینمنت برنامه‌ریزی شده است.

منبع متن: gamefa