عنوان Assassin’s Creed Origins را شاید بتوان یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های یوبیسافت دانست. عنوانی که با انتشار خود در سال گذشته توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد و توانست نظر مثبت بسیاری از منتقدین و بازی‌بازان را جلب کند. یوبیسافت با ساخت چنین بازی بزرگی استاندارد‌های جدیدی را به این سری اضافه کرد […]

Assassin’s Creed Origins Discovery Tour در تاریخ بیستم فوریه منتشر خواهد شد

عنوان Assassin’s Creed Origins را شاید بتوان یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های یوبیسافت دانست. عنوانی که با انتشار خود در سال گذشته توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد و توانست نظر مثبت بسیاری از منتقدین و بازی‌بازان را جلب کند. یوبیسافت با ساخت چنین بازی بزرگی استاندارد‌های جدیدی را به این سری اضافه کرد و به نظر می‌رسد که این شرکت به این زودی‌ها قصد قطع کردن حمایت‌های خود از آن را نداشته باشد چرا که این بازی هم از نظر اقتصادی و هم از بسیاری از جهات دیگر، یک موفقیت بزرگ برای یوبیسافت به شمار می‌رود.

بروزرسانی بزرگی که یوبیسافت برای Assassin’s Creed Origins برای انتشار در هفته‌های آتی در نظر گرفته است، یک منطقه جدید، سلاح جدید و یا مراحل داستانی جدید نیست. این بروزرسانی یک تور گشت و گذار جذاب است که به بازی‌بازان این اجازه را می‌دهد که در مصر باستان بدون هیچ ریسک و یا خطر درگیری، اکتشافات جدید انجام دهند. تور گشت و گذار این بازی در تاریخ بیستم فوریه در قالب یک بروزرسانی رایگان برای بازی اصلی منتشر خواهد شد. همچنین نسخه مستقل این بروزرسانی نیز به صورت جداگانه با قیمت ۲۰ دلار در دسترس بازی‌بازن قرار خواهد گرفت.

طبق توصیفی که Eurogamer از این تور گشت و گذار داشته، بازی‌بازان می‌توانند در آن ابزار اموزشی بسیاری به دست آورند. فکر انتشار این بروزرسانی از آنجا به فکر توسعه دهندگان این بازی رسید که آن‌ها قصد داشتند زمینه آموزشی گسترده را در محیط بزرگ مصر باستان برای بازی‌بازان فراهم کنند تا آن‌ها با ابعاد مختلف این تمدن بزرگ آشنایی بیشتری پیدا کنند. در این بروزرسانی در مجموع ۷۵ تور مختلف در دسته بندی‌های متفاوت برای بازی‌بازان در نظر گرفته شده است که این افراد می‌توانند با استفاده از سفرهای سریع (fast travel)‌ موجود در بازی به این ۷۵ تور دسترسی پیدا کنند و یا از طریق قابلیت free roaming این بازی سریعا به این مناطق دسترسی پیدا کنند.

هر تور شامل اکتشافات جدید، تصاویر سینماتیک جذاب و اسناد تاریخی است که با هم ترکیب شده‌اند و اطلاعاتی در خصوص اهرام، رومی‌ها و موارد دیگر به بازی‌بازن منتقل می‌کنند. اگر می‌خواهید در منطقه گسترده مصر باستان با اسب خود گشت و گذار کنید، می‌توانید با استفاده از سنو (عقاب حاضر در بازی) اطراف خود را در نظر بگیرید و سپس با انتخاب محل مورد نظر، به سمت آن حرکت کنید.

در حقیقت بروزرسانی Assassin’s Creed Origins Discovery Tour با فراهم آوری اطلاعات جذاب قصد این را دارد تا شما را با ابعاد تاریخی مصر باستان آشنا کند و شما را از تغییر و تحولاتی که در آن بازه زمانی اتفاق افتاده است، آگاه کند. همچنین شما با این بروزرسانی می‌توانید اطلاعات بسیاری از محیط‌های شبیه سازی شده در این بازی به دست بیاورید و با تماشای تصاویر و ویدئوهای سینماتیک جذاب، دقیقا خود را در آن مناطق تصور کنید.

منبع متن: gamefa