عنوان محبوب Dead Space برای مدت محدودی به عنوان بخشی از برنامه‌ی On The House الکترونیک‌آرتس در شبکه‌ی Origin به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است. Dead Space هم‌اکنون قابل دریافت به‌صورت رایگان از طریق Origin است اما همان‌طور که گفته شد، برای مدت محدودی چنین قابلیتی خواهید داشت و بهتر است که هرچه سریع‌تر اقدام […]

Dead Space هم‌اکنون به‌صورت رایگان در دسترس رایانه‌های شخصی است

عنوان محبوب Dead Space برای مدت محدودی به عنوان بخشی از برنامه‌ی On The House الکترونیک‌آرتس در شبکه‌ی Origin به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است.

Dead Space هم‌اکنون قابل دریافت به‌صورت رایگان از طریق Origin است اما همان‌طور که گفته شد، برای مدت محدودی چنین قابلیتی خواهید داشت و بهتر است که هرچه سریع‌تر اقدام به دانلود این عنوان کنید و از این فرصت عالی بهره ببرید.

Dead Space در سال ۲۰۰۸ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ عرضه شد و بی‌شک یکی از برترین عناوین ترسناک دهه‌ی اخیر محسوب می‌شود. در این بازی شما در نقش Isaac Clarke، مهندسی در USG Ishimura قرار می‌گیرد که از وسایل مختلف سلاح درست می‌کتد تا با موجوداتی به نام Necromorphs مبارزه کند و آن‌ها را از بین ببرد. البته کار به این آسانی هم نیست و فقط با یک شلیک به سر نمی‌توانید کار را تمام کنید، بلکه باید آن‌ها را قطعه قطعه کنید تا نهایتاً از شرشان خلاص شوید!

منبع متن: gamefa