شرکت راک استار همواره حمایت خود را از بخش آنلاین عنوان Grand Theft Auto V با انتشار تخفیفات و محتوای هفتگی جدید نشان داده است. این هفته نیز بازیکنان میتواننند علاوه بر تخفیفات و امتیازات به مناسبت روز ولنتاین، از یک اتومبیل جدید نیز بهره مند شوند. این هفته به مناسبت روز ولنتاین اتومبیل جدیدی به […]

تخفیفات و محتوای جدید GTA Online به مناسبت روز ولنتاین

شرکت راک استار همواره حمایت خود را از بخش آنلاین عنوان Grand Theft Auto V با انتشار تخفیفات و محتوای هفتگی جدید نشان داده است. این هفته نیز بازیکنان میتواننند علاوه بر تخفیفات و امتیازات به مناسبت روز ولنتاین، از یک اتومبیل جدید نیز بهره مند شوند.

این هفته به مناسبت روز ولنتاین اتومبیل جدیدی به نام Vapid Hustler به بازی اضافه شده است. این اتومبیل دو در به قیمت ۶۲۵ هزار دلار در فروشگاه Legendary Motorsport قابل خریداری است. علاوه بر اتومبیل جدید بازیکنان می‌توانند تا تاریخ ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) با انجام تعدادی از مراحل Adversary Mode پول و RP دوبرابر دریافت کنند. همچنین این هفته تعدادی از وسایل نقلیه، آپارتمان‌ها ، شرکت ها و لباس‌های ولتناینی تخفیف ۲۵ درصدی خواهند داشت.

علاوه بر همه اینها، مراحل Premium Race نیز این هفته دچار تغییرخواهند شد به طوری که بازیکنان می‌توانند فقط از اتومبیل های off-road برای این نوع مسابقه ها استفاده کنند. کسی که مقام اول را کسب کند پول و RP سه برابر و سه نفر اول نیز پول زیادی دریافت خواهند کرد. Time Trial این هفته LSIA خواهد بود که اگر بازیکن مرحله را در زمان مشخص شده به پایان برساند پول و RP برنده خواهد شد.

Grand Theft Auto Online هم‌ اکنون بر روی پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس می‌باشد.

منبع متن: gamefa