در ماه آپریل سال گذشته میلادی بود که شرکت CI Games عنوان Sniper: Ghost Warrior 3 را برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی منتشر کرد؛ بازی اکشن اول شخصی که بازی‌بازان را در نقش یک اسنایپر قرار می‌دهد و دنباله رو نسخه های پیشین این سری به حساب می‌آید. با این […]

بازی Sniper Ghost Warrior 3 مرز فروش ۱ میلیون نسخه را رد کرد

در ماه آپریل سال گذشته میلادی بود که شرکت CI Games عنوان Sniper: Ghost Warrior 3 را برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی منتشر کرد؛ بازی اکشن اول شخصی که بازی‌بازان را در نقش یک اسنایپر قرار می‌دهد و دنباله رو نسخه های پیشین این سری به حساب می‌آید. با این که Sniper: Ghost Warrior 3 نسبت به نسخه های پیشین خود پیشرفت های زیادی را در زمینه های گیم‌پلی و جلوه های بصری به خود دیده بود، اما باز هم نمی‌توان به آن، یک عنوان خوب و ممتاز گفت. مشکلات فنی و برخی مشکلات در گیم‌پلی بازی، باعث شد تا Sniper: Ghost Warrior 3 کمتر از آن چه باید و شاید، دیده شود و دید اصلی سازندگان را به مردم نشان ندهد.

با این که تا به حال شاهد انتشار آمار خاص و قابل توجهی از میزان فروش این بازی به دستمان نرسیده، اما سرانجام سازندگان دست به کار شدند و آمار دقیقی را از میزان فروش بازی منتشر کردند. به تازگی اعلام شده که بازی Sniper: Ghost Warrior 3 که برای سه پلتفرم رایان های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شده، به طور کلی، مرز فروش یک میلیون نسخه‌ای را رد کرده است. موفقیت نسبی بازی باعث شده تا سال مالی ۲۰۱۷ شرکت CI Games fh با سوددهی همراه باشد و درآمدی ۲۴ میلیون یورویی را به خود ببیند. مدیر عامل شرکت CI Games، آقای Marek Tyminski، در مورد عملکرد شرکت در سال مالی ۲۰۱۷ و همچنین عملکرد فروش خوب بازی Sniper Ghost Warrior 3 توضیحاتی را ارایه کرد:

Sniper Ghost Warrior 3 بزرگ ترین عنوانی بود که ما تا به حال توسعه و انتشار دادیم و جدا از بازخوردهای متوسط رسانه ها به بازی در هنگام انتشار، ما به کار سخت خود برای بهبود دادن بازی ادامه دادیم و توانستیم با این عنوان به موفقیت نسبی برسیم.

تا این جا، تنها خبر های خوب را به شما اطلاع دادیم اما خبر فروش یک میلیون نسخه‌ای بازی Sniper Ghost Warrior 3، با خبرهای بدی نیز همراه است. متاسفانه استودیوی CI Games اعلام کرده که آن ها به صورت قابل توجهی تعدیل نیرو کرده‌اند و کوچک شده اند. توسعه داخلی بازی شرکت CI Games هم‌کنون تنها ۳۰ کارمند دارد و این شرکت در حال کار برروی شبکه قراردادهای فرعی، برای توسعه عنوان بعدی خود است. هنوز جزئیاتی از این بازی در دست نیست اما اعلام شده که بازی جدید این شرکت، یک شوتور تاکتیکال خواهد بود. آقای Marek Tyminski همچنین در مورد وضعیت کنونی شرکت این گونه توضیح دادند:

تصمیم نعدیل نیروی استودیو، سخت ترین تصمیمی بود که من در چند سال گذشته گرفته‌ بودم. هرگز آسان نیست که همکاران و دوستانی که طی سال ها با آن ها کار کرده‌اید را از دست بدهید، با این حال، من حقیقتا عقیده دارم که انجام این کار بهترین راهی بود که می‌توانست ما را به سمت جلو ببرد. کیفیت، تنها شاخصه فوق‌العاده مهم ما تنها برای بازی شوتر تاکتیکی در دست ساخت نیست، بلکه این موضوع، برای همه بازی هایی که ما به بازار عرضه می‌کنیم مهم است. سختی هایی که ما طی توسعه و انتشار بازی Sniper Ghost Warrior 3 با آن ها رو به رو شدیم، درس های بزرگ و مهمی را به ما آموختند.

زمانی که صحبت از موفقیت در این صنعت پر رقابت است، ما هم‌اکنون به تیم های ساخت و توسعه کوچک تر عقیده داریم. در عین حال، ما به تلاش های تیم خود افتخار می‌کنیم و خالصانه می‌خواهیم تا از تمام کسانی که قسمتی از سفر توسعه Sniper Ghost Warrior 3 بودند، تشکر کنیم زیرا بدون آن ها ما حتی نمی‌توانستیم نسبت به تهیه عناوین AAA برای همه بازی بازان در سراسر جهان و روی هر سه پلتفرم اقدام نماییم.

در آخر، آقای Marek Tyminski در مورد روند ساخت بازی Lords of the Fallen 2 صحبت کرد؛ عنوانی که مورد انتظار بسیاری از بازی‌بازان است و روند ساخت بسیار پیچده و سختی را طی کرده و می‌کند. این طور که آقای مدیر عامل توضیح داده، شرکت CI Games در حال صحبت با چند استودیوی تاسیس شده در مورد توسعه بازی است و امیدوار است تا چند ماه آینده، با یک همکار جدید به توافق برسد.

عنوان Sniper Ghost Warrior 3 هم‌ اکنون برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس است. در صورت انتشار اخبار و اطلاعاتی جدید از دو بازی در دست ساخت شرکت CI Games، یعنی بازی شوتر تاکتیکال و همچنین Lords of the Fallen 2، شما عزیزان را در جریان قرار خواهیم داد.

منبع متن: gamefa