عنوان Overwatch هم اکنون با ۵۰ درصد تخفیف برای کاربران ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی قابل خریداری است.   اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که تا کنون موفق به تجربه عنوان Overwatch نشده اید، این آخر هفته می‌توانید این عنوان زیبا را به رایگان بر روی رایانه های شخصی، ایکس باکس […]

تخفیف ۵۰ درصدی عنوان محبوب Overwatch به مناسبت سال نو چینی

عنوان Overwatch هم اکنون با ۵۰ درصد تخفیف برای کاربران ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی قابل خریداری است.

 

اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که تا کنون موفق به تجربه عنوان Overwatch نشده اید، این آخر هفته می‌توانید این عنوان زیبا را به رایگان بر روی رایانه های شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ تجربه کنید. همچنین نسخه اصلی و نسخه game of the year edition این بازی نیز تا تاریخ ۲۶ فوریه (۷ اسفند) با ۵۰ درصد تخفیف در فروشگاه‌های استیم، پلی استیشن و ایکس باکس قابل خریداری خواهند بود.

همچنین رویداد سال نوی چینی Overwatch نیز تا ۵ مارس (۱۴ اسفند) ادامه خواهد داشت. رویداد امسال شامل skin ها و emote بیشتر برای لوت باکس های درون بازی، تغییراتی در حالت Capture the Flag بازی، اضافه شدن یک حالت رقابتی دیگر و همچنین اضافه شدن نقشه جدیدی به نام Ayutthaya خواهد بود.

بازی Overwatch هم اکنون در دسترس رایانه‌های شخصی، اکس باکس وان و پلی‌ استیشن ۴ قرار دارد و این آخر هفته برای همه این پلتفرم ها رایگان خواهد بود.

منبع متن: gamefa