با اینکه عنوان Grand Theft Auto VI هنوز به طور رسمی توسط شرکت راک استار و Take-Two معرفی نشده، اما یک وبسایت خبری انگلیسی از ابعاد بزرگ نقشه این بازی خبر می‌دهد.   در طی مقاله منتشر شده در یکی از وبسایت های خبری انگلیسی، بنا بر گفته‌های Leslie Benzies، رئیس پیشین استودیو Rockstar North،این بازی نسبت به […]

Grand Theft Auto VI بزرگترین نقشه را در بین سری خود خواهد داشت

با اینکه عنوان Grand Theft Auto VI هنوز به طور رسمی توسط شرکت راک استار و Take-Two معرفی نشده، اما یک وبسایت خبری انگلیسی از ابعاد بزرگ نقشه این بازی خبر می‌دهد.

 

در طی مقاله منتشر شده در یکی از وبسایت های خبری انگلیسی، بنا بر گفته‌های Leslie Benzies، رئیس پیشین استودیو Rockstar North،این بازی نسبت به عناوین قبلی سری GTA نقشه بزرگتری را خواهد داشت و تمام شهرهای شماره های قبل را نیز دارا خواهد بود. بنابراین می‌توان حدس زد که در این بازی بازیکن می‌تواند از شهری به شهری دیگر برود که اگر اینطور باشد احتمال می‌رود تعدادی از کاراکتر های عناوین قبلی را نیز در این عنوان نیز شاهد باشیم.

البته که ما دوست داریم یک دنیای بزرگ داشته باشیم که تمام شهرهای عناوین قبلی در آن باشد و از یک شهر به شهر دیگر پرواز کنیم و از مناطق مورد علاقه خود دیدن کنیم. در همین زمینه، بازدید از شهر Vice City نیز می‌تواند تجربه بسیار خوشایندی باشد. ما دقیقا نمی‌دانیم که GTA VI چگونه خواهد بود اما ایده هایی برای آن داریم.

 

بدون شک GTA 6 سرانجام روزی منتشر خواهد شد و چه بسا که ممکن است که این بازی هم اکنون نیز در دست ساخت باشد و شرکت راکستار آن را در سکوت خبری نگه داشته باشد!

منبع متن: gamefa