ناشر عنوان واقعیت مجازی Rick and Morty: Virtual Rick-ality یعنی ادالت سوئیم گیمز (Adult Swim Games) به‌تازگی از تاریخ انتشار و نسخه‌ی فیزیکی و کلکسیونی آن رونمایی کرده است. ادالت سوئیم گیمز اعلام نموده است که Rick and Morty: Virtual Rick-ality در ۱۰ آوریل مصادف با ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ به هر دو صورت دیجیتالی و فیزیکی […]

تاریخ عرضه‌ی Rick and Morty: Virtual Rick-ality مشخص شد

ناشر عنوان واقعیت مجازی Rick and Morty: Virtual Rick-ality یعنی ادالت سوئیم گیمز (Adult Swim Games) به‌تازگی از تاریخ انتشار و نسخه‌ی فیزیکی و کلکسیونی آن رونمایی کرده است.

ادالت سوئیم گیمز اعلام نموده است که Rick and Morty: Virtual Rick-ality در ۱۰ آوریل مصادف با ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ به هر دو صورت دیجیتالی و فیزیکی برای پلی‌استیشن وی‌آر عرضه می‌گردد. در این عنوان با Rick و Morty تعامل برقرار می‌کنید و به ماجراجویی‌های بین کهکشانی می‌روید درحالی که باید معماها و مشکلات و آشوب‌های مختلفی را تجربه کنید.

Rick and Morty: Virtual Rick-ality از دو نسخه‌ی فیزیکی بهره می‌برد. اولین نسخه، نسخه‌ی استاندارد و معمولی بوده که تنها شامل بازی اصلی می‌شود و دیگری نسخه‌ی ویژه‌ی کلکسیونی است که علاوه بر بازی اصلی از یک عروسک Funko Pop! Vinyl از Rick و یک پوستر دو طرفه برخوردار است.

Rick and Morty: Virtual Rick-ality هم‌اکنون در دسترس آکیلوس ریفت و اچ‌تی‌سی وایو قرار دارد و همان‌طور که اعلام شد، در ۲۱ فروردین نیز راهی پلی‌استیشن وی‌آر می‌شود. اکنون تصاویری از نسخه‌های فیزیکی این بازی را مشاهده می‌کنید:

منبع متن: gamefa