تماشا کنید: اپراتور‌های جدید Rainbow Six Siege معرفی شدند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، سومین سال از پشتیبانی متوالی Ubisoft از عنوان محبوب خود یعنی Rainbow Six Siege با Operation جدیدی به نام Chimera آغاز خواهد شد و بالاخره دو اپراتور جدید این سیزن جدید معرفی شدند.

هردو شخصیت متخصص سلاح‌های بیوشیمیایی هستند که با ایونت Outbreak که همزمان با عرضه‌ی این دو اپراتور آغاز خواهد شد، ارتباط دارد.

اپراتور اول Finka نام دارد و نام واقعی او Dr. Lera Melnikova است. او زیر سایه‌ی حادثه‌ی چرنوبیل بدنیا آمد و در همان ابتدا بیماری‌ عصبی در او تشخیص داده شد که به آرامی ماهیچه‌ها و سیستم عصبی او را تحلیل می‌برد. او برای درمان خود بدنبال بیوتکنولوژی رفت و در نهایت به عنوان یک متخصص شیمیایی، بیولوژیکی، رادیولوژیکی و هسته‌ای  عضو سازمان امنیتی روسیه شد.

او قبل از شروع بازی به تمامی اپراتور‌ها یک Nanobot می‌دهد که با فعال کردن سیگنال او در وسط بازی، آن نانوبات‌ها در خون تمامی شخصیت‌ها تجزیه شده و HP آن‌ها را 20 عدد افزایش داده، اگر Knocked Down شده باشند بلافاصله آن‌ها را Revive خواهد کرد و لگد سلاح‌هایشان را بسیار کمتر می‌کند.

اپراتور دوم Lion نام دارد و نام واقعی او Oliver Flament است. او در 18 سالگی عضو ارتش فرانسه شد و در نهایت به یک متخصص سلاح‌های بیوشیمیایی تبدیل شد. او از یک روبات EE-One-D بهره می‌برد که طی یک مدت زمان محدود، محل تمامی افرادی که در حال حرکت هستند را برای یاران خود نمایان می‌کند.

Operation Chimera در تاریخ 16 اسفند آغاز خواهد شد. همچنین در حال حاضر برای مدتی محدود، این بازی بطور رایگان قابل دانلود است.

دانلود با کیفیت SD‌- دانلود با کیفیت HD

تماشا بصورت فول‌اسکرین

منبع متن: pardisgame