«هیدئو کوجیما» طبق معمول قصد دارد که رویه قبلی در پروسه بازی ها را درباره بازی Death Stranding نیز اجرا بکند. در ادامه این خبر و جزئیات آن با گیمفا همراه باشید! با توجه به اطلاعات بسیار محدودی که هر چند صباح از عنوان Death Stranding منتشر می شود و آن هم معمولاً از تریلرهای […]

خبر جدید از عنوان Death Stranding: کوجیما در حال تست‌کردن بازی است

«هیدئو کوجیما» طبق معمول قصد دارد که رویه قبلی در پروسه بازی ها را درباره بازی Death Stranding نیز اجرا بکند. در ادامه این خبر و جزئیات آن با گیمفا همراه باشید!

با توجه به اطلاعات بسیار محدودی که هر چند صباح از عنوان Death Stranding منتشر می شود و آن هم معمولاً از تریلرهای بازی است، بسیاری از مردم مشتاق اند تا هر گونه اطلاعاتی از این بازی هر چند بسیار محدود را نیز کسب کنند. اگرچه با وجود هیدئو کوجیما، هیچ گونه اطلاعاتی کم محسوب نمی شود و همه آن ها به نحوی اطلاعات بسیار مهمی از بازی محسوب می شوند. این دقیقاً همان چیزی است که امروز نیز به آن رسیدیم( یا فکر می کنیم که به آن رسیده باشیم).

هیدئو کوجیما اخیراً در حساب اینستاگرام خود عکسی از دسته DualShock 4 منتشر کرد که با هشتگ های #gamedesign و #Deathstranding تگ شده بود. اگرچه که هر کدام از این نکات به تنهایی معنی خاصی ندارند اما ممکن است به این معنا باشد که هیدئو کوجیما و تیم او در حال تست کردن این بازی (یا حداقل بخش هایی از آن) هستند. دسته Dualshock در این تصویر فعال است.

هفته گذشته، هیدئو کوجیما از طریق اکانت توئیتر و اینستاگرام خود به ما نشان داد که در حال بازی با اکشن فیگورهای این بازی بود و احتمالاً باید منتظر معرفی وسائل جدید از این بازی تا چند وقت دیگر باشیم.

عنوان نظر شما درباره این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

منبع متن: gamefa