اطلاعات جدیدی از عنوان Anthem منتشر شده است. در ادامه این خبر و جزئیات آن با گیمفا همراه باشید! حال که شرکت Bioware تمام برنامه های خود را کنار گذاشته است تا بتواند با تمام تمرکز بر روی عنوان Anthem کار بکند و آن را با بهترین کیفیت ممکن روانه بازار بکند، سوالاتی که درباره […]

توسعه‌دهنده عنوان Anthem صحبت‌های جدیدی درباره این بازی عنوان کرد

اطلاعات جدیدی از عنوان Anthem منتشر شده است. در ادامه این خبر و جزئیات آن با گیمفا همراه باشید!

حال که شرکت Bioware تمام برنامه های خود را کنار گذاشته است تا بتواند با تمام تمرکز بر روی عنوان Anthem کار بکند و آن را با بهترین کیفیت ممکن روانه بازار بکند، سوالاتی که درباره این بازی و مراحل توسعه آن مطرح می شوند هر لحظه در حال بیشتر شدن اند. می توان انتظار داشت که Bioware به این سوالات جواب بدهد چرا که در اکثر موارد بسیار مسئولیت پذیر بوده اند. این مسئله حتی شامل سوال های بسیار کوچک و حتی پیشنهاد های بسیار جزئی نیز می شوند.

در یکی از این موارد، در یکی از فروم های این بازی یکی از کاربران سوالی درباره Javelin ها که زره های مخصوص این بازی هستند مطرح کرد که آیا در صورت صدمه دیدن، ظاهر فیزیکی آن ها نیز تغییر خواهد کرد یا خیر که آقای برنون هولمز سریعاً به این سوال پاسخ داد:« این چیزی است که درباره آن زیاد صحبت کرده ایم. هنوز مشخص نیست که آیا در نسخه نهایی بازی نیز می توانیم این ویژگی ها را قرار دهیم یا خیر اما مطمئن هستم که در صورت امکان محقق شدن آن قطعا از همچین ویژگی های بصری در بازی خود استقبال خواهیم کرد.»

در موردی دیگر، یکی از کاربران پیشنهاد داد که این عنوان مکانیکی داشته باشد که از طریق آن، جایزه ای برای انجام دادن یک سری فعالیت یا ماموریت خاص به گیمر تعلق بگیرد. ایده کلی این است که جوایز که با عنوان title شناخته خواهند شد به عنوان بخشی از هویت اجتماعی بازی قرار بگیرند و حتی برای مثال به عنوان یکی از شخصیت های غیر قابل بازی در این عنوان(NPC) حضور داشته باشند. تقریباً شبیه به همان چیزی که می توانید در عنوان Runescape 3 ببینید. آقای هولمز به این سوال نیز پاسخ داد و اعلام کرد که به نظر او این ایده نیز بسیار درخشان است:« ایده بسیار جالبی است. حتما این مسئله را با تیم توسعه دهنده در ارتباط خواهم گذاشت. فکر کنم راهی وجود دارد تا بتوانیم این مسئله را با کار دیگری که در حال حاضر در مراحل توسعه اش هستیم ادغام بکنیم.»

عنوان Anthem برای عرضه در سال ۲۰۱۹ میلادی برنامه ریزی شده است و قرار است تا برای کنسول های نسل هشتمی اکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی منتشر شود.

منبع متن: gamefa