چند سالی می‌شود که عنوان Grand Theft Auto V عرضه شده اما فروش خارق‌العاده آن همچنان ادامه دارد. با توجه به اعلانات اخیر، بازی از زمان انتشار تا به این لحظه بیش از 90 میلیون نسخه فروش داشته است و این فروش فوق‌العاده همچنان ادامه دارد. این فروش خوب بدون محتوای‌داستانی بی‌ سابقه است و البته GTA Online عامل اصلی آن می‌باشد؛ بنابراین دور از ذهن نیست که Rockstar Games به دنبال انتشار دوباره این بازی باشد تا حتی شاهد کیفیت بهتر بر روی Xbox One X باشیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، فهرست‌بندی اخیر وبسایت آمازون به این نکته اشاره دارد که نسخه Premium بازی 23 مارس (3فروردین)  منتشر خواهد شد، البته از آن‌‌جایی که شرکت Rockstar به طور رسمی چیزی اعلام نکرده، این خبر در حد یک شایعه می‌باشد. از طرف دیگر انتشار نسخه کامل و Premium دور از ذهن نیست چرا که Rockstar به طور حتم می‌خواهد قبل از عرضه Red Dead Redemption 2 از حداکثر پتانسیل GTA V استفاده کند.

اطلاعات بیشتری اعلام نشده اما احتمال می‌رود شاهد یک بسته کامل از تمامی محتویات اضافه GTA Online مانند Criminal Enterprise و یا تعدادی Shark Cards باشیم. همچنین ممکن است شاهد کیفیت بیشتر بر روی Xbox One X یا PS4 Pro باشیم و Rockstar Games با افزایش کیفیت بصری به دنبال جذب بازیکنان باشد.

یک هفته پیش در جلسه سهامداران Take Two اعلام شد بعد از عرضه Red Dead Redemption 2 هم از GTA Online حمایت خواهد شد. این حمایت‌ها بخاطر استقبال خوب طرفداران است چرا که بعد از چند سال 3 ماه پیش بود شاهد بیشترین تعداد بازیکن در سرورهای GTA V بودیم.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا انتشار نسخه Premium عنوان GTA V منطقی به نظر می‌رسد؟

منبع متن: pardisgame