شب گذشته رویداد ویژه بازی Rainbow Six Siege برگزار شد و در آن شاهد جزئیات بسیار جالبی از برنامه‌های Ubisoft برای پشتیبانی از بازی بودیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PCgamesN، همانطور که سازندگان وعده داده بودند، مپ‌های بازی به مرور بازسازی یا اصلاح می‌شوند و سری اول این اصلاحات با سه نقشه Clubhouse، Hereford و Yacht آغاز شده است.

بخش اول تغییرات مربوط به مپ Clubhouse است که در آن شاهد یک راه جدید برای دسترسی از bedroom به  cash room و شکل‌گیری راه‌های جدید برای دسترسی به بخش مستحکم arsenal هستیم. همچنین بخش bar نیز دستخوش تغییراتی شده است. اما مپ Hereford (تصویر اول خبر) به طور کامل بازسازی شده است. اینبار شاهد یک ساختمان قرمز رنگ هستیم و به نظر می‌رسد که طراحی درونی آن نیز کاملا نسبت به نسخه قبلی Hereford تغییر کرده است. در آخر نقشه Yacht نیز با اصلاحاتی بعد از مدت‌ها برای بازیکنان بخش casual در دسترس قرار خواهد گرفت.

خبر خوب دیگر اینکه با شروع فصل سوم از پشتیبانی بازی، در تمامی نسخه‌ها به جز Starter Edition، بیست اپراتور قبلی بازی به طور رایگان قابل دسترسی هستند اما این تعداد برای نسخه Starter Edition تنها 6 اپراتور است. این موضوع نشان می‌دهد که سازندگان قصد دارند تمرکز بازیکنان را روی اپراتورهای فصل سوم متمرکز کنند.

از سوی دیگر در سال‌ آینده بخشی با نام Pick & Ban به بازی افزوده می‌شود که در آن تیم‌ها می‌توانند با شخصی‌سازی اپراتورها، تنها گزینه‌های خاصی را برای انتخاب تیم حریف مشخص کنند. این بخش ابتدا تنها در حالت Custom Game و سپس در حالت عمومی در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاه شما در مورد این تغییرات چیست؟ همچنین بزودی طی مقاله‌ای، با جزئیات کامل‌تری از سیل تغییرات بازی Rainbow Six Siege در سالِ سوم از حیات خود همراه شما خواهیم بود.

در همین رابطه:

با اپراتور‌های جدید RAINBOW SIX SIEGE آشنا شوید

تماشا کنید: RAINBOW SIX SIEGE با بخش OUTBREAK خاطرات LEFT 4 DEAD را زنده می‌کند

منبع متن: pardisgame