نینتندو اعلام کرده که افرادی که از مشکل خرابی کدهای دانلود بازی Bayonetta برای نینتندو سوییچ رنج می‌برند، ضرری نخواهند کرد و بزودی کد دانلود جدیدی به آن‌ها تعلق خواهد گرفت! اگر شما هم یکی از کسانی هستید که در این هفته نسخه فیزیکی بازی Bayonetta 2 را برای نینتندو سوییچ خریداری کرده‌اید، ممکن است […]

اقدام نینتندو برای اصلاح کدهای دانلود خراب Bayonetta

نینتندو اعلام کرده که افرادی که از مشکل خرابی کدهای دانلود بازی Bayonetta برای نینتندو سوییچ رنج می‌برند، ضرری نخواهند کرد و بزودی کد دانلود جدیدی به آن‌ها تعلق خواهد گرفت!

اگر شما هم یکی از کسانی هستید که در این هفته نسخه فیزیکی بازی Bayonetta 2 را برای نینتندو سوییچ خریداری کرده‌اید، ممکن است که کد دانلودی که برای Bayonetta دریافت کرده‌اید خراب باشد. در حال حاضر تمامی نسخه‎‌های فیزیکی بازی Bayonetta 2 به همراه کد دانلود اولین قسمت از مجموعه برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. طبق اعلام نینتندو، این مشکل فقط برای تعداد محدودی از کدها پیش آمده و دلیل آن هم پرینت نامناسب و اشتباهی برگه‌های حاوی کد بوده است. این شرکت در حساب کاربری رسمی خود در توییتر بازیکنان را به support.nintendo.com ارجاع داده و اینطور گفته است:

“به همراه نسخه فیزیکی بازی Bayonetta 2 یک کد برای دانلود Bayonetta وجود دارد. تعداد محدودی از آن کدها به اشتباه پرینت شده بوده است. اگر شما دچار این مشکل شده‌اید، به support.nintendo.com مراجعه کنید. به خاطر اشتباه ایجاد شده پوزش می‌طلبیم.

— Nintendo of America (@NintendoAmerica) February 17, 2018″

اگر شما دوست دارید تا از وقوع این مشکل پیشگیری کنید، بد نیست بدانید که نسخه دیجیتالی هر دو بازی در فروشگاه Nintendo eShop با همان قیمت نسخه فیزیکی بازی Bayonetta 2 برای خرید در دسترس قرار دارد. خرید نسخه دیجیتالی Bayonetta 2 از فروشگاه Nintendo eShop باعث می‌شود تا نسخه اول را با تخفیف و به قیمت ۱۰ دلار بتوانید خریداری کنید. اگر ابتدا نسخه اول را خریداری کنید هم مشکلی پیش نمی‌آید، چرا که می‌توانید نسخه دوم را با تخفیف و به قیمت ۳۰ دلار خریداری کنید. پس اگر می‌خواهید یکی از این دو عنوان را قبل از خرج کردن ۶۰ دلار تجربه کنید و سپس برای خرید کل مجموعه اقدام کنید، این گزینه هم پیش روی شماست و به شما اجازه می‌دهد تا در صورت عدم خرید مجموعه کامل، باز هم بتوانید با همان ۶۰ دلار به هر دو نسخه در هر زمان دسترسی پیدا کنید.

در اواخر سال پیش و در خلال مراسم The Game Awards 2017 بود که نسخه سوم سری Bayonetta هم معرفی شد. این بازی قرار است تا به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر شود. مدتی قبل هیدکی کاملیا به عنوان خالق مجموعه در توییتر توضیح داده بود که چرا نسخه‌های دو و سه این سری در انحصار کنسول‌های نینتندو قرار دارد. هنوز تاریخ عرضه Bayonetta 3 مشخص نیست ولی این بازی در انحصار نینتندو سوییچ قرار خواهد داشت.

منبع متن: gamefa