در نهایت و پس از مدت‌ها انتظار، بازی Darkest Dungeon، ساخته استودیوی رد هوک (Red Hook Studios)، تا پایان ماه میلادی جاری برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. به غیر از این مورد، استودیوی رد هوک پیشنهاد جذابی برای طرفداران این بازی که مدت‌هاست در انتظار نسخه ایکس‌باکس وان هستند، ارائه داده است. در […]

تاریخ انتشار نسخه ایکس‌باکس وان بازی Darkest Dungeon اعلام شد

در نهایت و پس از مدت‌ها انتظار، بازی Darkest Dungeon، ساخته استودیوی رد هوک (Red Hook Studios)، تا پایان ماه میلادی جاری برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. به غیر از این مورد، استودیوی رد هوک پیشنهاد جذابی برای طرفداران این بازی که مدت‌هاست در انتظار نسخه ایکس‌باکس وان هستند، ارائه داده است.

در جریان یک نوشته در وبلاگ رسمی بازی Darkest Dungeon، استودیوی رد هوک رسماً اعلام کرد که این بازی در تاریخ چهارشنبه ۹ اسفند ماه (۲۸ فوریه ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و امکان پیش‌خرید آن هم یک هفته پیش از تاریخ عرضه اعلام شده این عنوان در دسترس قرار خواهد گرفت. افرادی که این بازی را تا دو ماه پس از انتشار آن یعنی تا ماه آوریل سال جاری میلادی خریداری کنند، به تخفیف ۲۹ درصدی این بازی دسترسی خواهند داشت که معادل ۱۰ دلار می‌شود.

به عنوان نگاهی کلی به آنچه که در واقع با این معامله به آن دست خواهید یافت باید بگوئیم که استودیوی رد هوک، بسته الحاقی The Crimson Court که به تازگی عرضه شده و حدود ۹٫۹۹ دلار قیمت دارد را هم برای نسخه ایکس‌باکس وان بازی Darkest Dungeon در نظر گرفته است. پس از گذشت ۶۰ روز از زمان انتشار بازی مورد بحث، نسخه  Darkest Dungeon: Crimson Edition از فروشگاه مایکروسافت حذف خواهد شد و نسخه استاندارد بازی Darkest Dungeon جایگزین آن خواهد شد که در این صورت، بسته الحاقی The Crimson Court هم به صورت جداگانه قابل خریداری خواهد بود.

در کنار اعلام این اطلاعات، استودیوی رد هوک جزئیات دیگری از نسخه ایکس‌باکس وان بازی Darkest Dungeon را هم منتشر کرده است. بر همین اساس، امکان انتقال فایل‌های ذخیره از دیگر نسخه‌ها به این نسخه وجود نخواهد داشت و نسخه ایکس‌باکس وان Darkest Dungeon هم از مادها پشتیبانی نمی‌کند. استودیوی رد هوک یک بخش آموزشی هم برای بازیکنانی که به تازگی به تجربه این بازی می‌پردازند، ارائه می‌دهد که البته این بخش بدون فعال بودن بسته الحاقی The Crimson Court در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Darkest Dungeon پس از عرضه بر روی رایانه‌های شخصی توجه بسیاری از رسانه‌ها و بازیکنان را به خود جلب کرد و در چند ماه گذشته برای پلتفرم‌های آی‌پد و نینتندو سوییچ هم منتشر شده است. به غیر از این موارد، به تازگی کلاس قهرمان جدیدی هم برای این بازی در دسترس قرار گرفته که بر روی گیم‌پلی دفاعی تمرکز دارد.

بازی Darkest Dungeon در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ویتا، نینتندو سوییچ، آی‌پد و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. همانطور که در بالا اشاره شد، نسخه ایکس‌باکس وان این بازی در تاریخ چهارشنبه ۹ اسفند (۲۸ فوریه ۲۰۱۸) وارد بازار خواهد شد.

منبع متن: gamefa