مطمئنا معرفی سومین نسخه از سری بازی محبوب Bayonetta در مراسم The Game Awards، یکی از بهترین سوپرایزهای سال گذشته بود. همچنین مدتی پیش نیز دو نسخه‌ی اول این سری نیز برای کنسول سوئیچ در دسترس قرار گرفت و این فرصت مناسبی برای استدیوی Platinum Games می‌باشد تا نسخه‌ی دوم این بازی را که به خاطر فروش کم کنسول Wii U مورد کم لطفی قرار گرفت، در سطح گسترده‌تری عرضه کند. تجربه‌ی دو نسخه‌ی اول این سری بزرگ، آن هم در این شرایط که شاهد تعداد بازی Hack and Slash کمی در نسل هشتم بوده‌ایم، مطمئنا یک تجربه از جنس طلاست.

در این حین که برای تجربه‌ی Bayonetta 3 لحظه‌شماری می‌کنیم، سوالی که ممکن است برای خیلی از طرفداران پیش بیاید این است که آیا این بازی یک وداع با این سری دوست‌داشتنی است و پایان داستان‌های ساحره‌ی دوست‌داشتنی‌اش است یا نه؟ ممکن است که احتمالا جواب این سوال مثبت نباشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Comic Book، هیدکی کامیا (Hideki Kamiya)، خالق و کارگردان سری بازی‌های Bayonetta، در جواب به سوال یکی از طرفداران در رابطه به اینکه چه اتفاقاتی در ادامه‌ی نسخه‌ی سوم این بازی می‌افتد، در توئیتر به صورت مرموزی گفت: "خوب، این بسیار ساده است. ایده‌ها و طرح‌هایی برای کار بر روی بازی چهارم وجود دارد..."


از این حرف می‌توان چند جور برداشت کرد، اما به نظر می‌رسد که منظور کامیا بیشتر این است که اگر Bayonetta 3 بتواند موفق ظاهر شود و انتظارات را برآورده کند، ما می‌توانیم انتظار نسخه‌ی چهارم این سری را داشته باشیم. البته داستان این بازی نیز می‌تواند به هر سویی برود و ممکن است که بسیار متفاوت از بازی‌های قبلی این سری ظاهر شود و یا حتی شخصیت اصلی آن نیز تغییر کند زیرا ما هم اکنون تقریبا هیچ چیزی از Bayonetta 3 نمی‌دانیم. با اینحال انتظار می‌رود بزودی اطلاعات بیشتری به دست آوریم، زیرا به احتمال زیاد این بازی در نمایشگاه E3 شرکت Nintendo به نمایش گذاشته خواهد شد و یا حتی زودتر.

در هر حال، شما می‌توانید هم اکنون از دو نسخه‌ی اول این سری لذت ببرید که برای دو کنسول Nintendo Switch و Wii U در دسترس است. به علاوه‌ی بهبودهایی که نسخه سوئیچ این بازی به همراه خود دارد و فوق‌العاده به نظر می‌رسد، شما می‌توانید از ویژگی‌های دیگری همچون پشتیبانی از Amiibo استفاده کنید. اینبار دست شما بیشتر از همیشه باز است و شما می‌توانید در لباس شخصیت لینک از سری بازی Legend of Zelda به بازی بپردازید ویا با سلاح سفارشی Chain Chomp، به نابودی دشمنان بپردازید.

Bayonetta 1+2 هم اکنون قابل تجربه است، با اینحال Bayonetta 3 تاریخ انتشار مشخصی ندارد و انتظار می‌رود در سال 2018 برای کنسول سوئیچ منتشر شود.

منبع متن: pardisgame