عنوان Biomutant در جدیدترین تریلر گیم‌پلی خود، تنوع و جاه‌طلبی‌های خود را به رخ می‌کشد

بعد از معرفی عنوان Biomutant در مراسم Gamescom سال گذشته، بسیاری از رسانه‌ها و گیمرها آنرا در لیست موردانتظارترین‌های خود قرار دادند. با این حال، Biomutant که توسط استدیوی Experiment 101 در حال توسعه است، چندین ماه گذشته را در سکوت گذرانده بود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، امروز ناشر این عنوان یعنی THQ Nordic نمایش بسیار جذابی را در قالب یک تریلر نسبتا کوتاه، به طرفداران هدیه کرده است. 

این تریلر بخش‌های متنوعی از بازی مانند مبارزات، بالارفتن از موانع، وسایل نقلیه و غیره را به نمایش می‌گذارد. در ابتدای تریلر شاهد شخصیت بازی هستیم که در یک اتاق خالی، چند نوع از حرکات رزمی را به نمایش می‌گذارد. پس از آن با ورود به مناطق بازتر و نمایش گیم‌پلی، شاهد وسعت و مقیاس بزرگ بازی هستیم. این ویدیو نحوه بالارفتن از دیوار و موانع را نیز نشان می‌دهد و بنظر می‌رسد، شخصیت بازی قابلیت پرتاب کردن خود به سمت دیوارهای بلند را دارد.

در بخش جذاب این تریلر، شاهد باس‌های بزرگ هستیم که شخصیت بازی در حال مبارزه با آنها است و نکته‌ی جالبی که در مبارزات می‌توان مشاهده کرد، نوشته‌‌های کوتاهی به سبک کامیک‌بوکی است که در زمان انجام اعمال خاصی بر روی صفحه نقش می‌بندند. اواخر ویدیو نیز به نمایش ربات‌هایی بزرگ اختصاص دارد که شخصیت اصلی قابلیت سوار شدن و کنترل آنرا بر عهده دارد. عنوان Biomutant با این تریلر ثابت کرد که تنوع و جاه‌طلبی بسیاری را در خود داشته و هیجانی که در زمان معرفی این عنوان وجود داشت، بی‌مورد نبوده است.

شما می‌توانید این تریلر بسیار جذاب و متنوع را در زیر تماشا یا دانلود نمایید:

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت Full Screen

Biomutant در سال 2018 و برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟ آیا نمایش‌های این عنوان توانسته انتظارات شما را برآورده کند؟

منبع متن: pardisgame