این هفته عناوین جدید زیادی برای کاربران نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی شد منتشر خواهد شدو از این رو لیستی از بهترین عناوینی که در این هفته منتشر می‌شوند را آماده کرده ایم.   در ادامه می‌توانید لیستی از برترین عناوینی که در این هفته منتشر می‌شوند را […]

لیستی از بهترین بازی‌هایی که این هفته بر روی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی منتشر خواهند شد

این هفته عناوین جدید زیادی برای کاربران نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی شد منتشر خواهد شدو از این رو لیستی از بهترین عناوینی که در این هفته منتشر می‌شوند را آماده کرده ایم.

 

در ادامه می‌توانید لیستی از برترین عناوینی که در این هفته منتشر می‌شوند را مشاهده کنید:

۱- Metal Gear Surviveتاریخ انتشار: ۲۰ فوریه (۱ اسفند)
پلتفرم‌ها: PlayStation 4, Xbox One, PC
سازنده: Konami
ژانر: open-world survival

اولین عنوان Metal Gear پس از جدایی هیدئو کوجیما از کونامی، از سایر عناوین این سری بسیار متفاوت خواهد بود. در این عنوان جهان باز بازیکنان باید به صورت تکی و یا به صورت گروهی و co-op به جستجو منابع برای ساخت سلاح بپردازند و در مقابل زامبی ها از خود دفاع کنند.

 

۲- Age of Empires: Definitive Edition

تاریخ انتشار: ۲۰ فوریه (۱ اسفند)
پلتفرم‌ها: PC
سازنده:  Forgotten Empires
ژانر: Strategy

پس از اندکی تاخیر سرانجام عنوان استراتژیک Age of Empires: Definitive Edition این هفته منتشر خواهد شد. این نسخه از بازی در واقع  همان نسخه اصلی به همراه بسته الحاقی Rise of Rome می‌باشد.

۳- The Station

تاریخ انتشار: ۲۰ فوریه (۱ اسفند)
پلتفرم‌ها: PlayStation 4, Xbox One, PC
سازنده:  The Station 
ژانر: Adventure, Indie

در این عنوان اول شخص شما در یک جنگ کهکشانی داخل یک سفینه فضایی قرار دارید که در حال گردش به دور یک سیاره است و این شما هستید که سرنوشت این جنگ را مشخص می‌کنید.

 

۴- Pac-Man Championship Edition 2 Plus

تاریخ انتشار: ۲۲ فوریه (۳ اسفند)
پلتفرم‌ها: Switch
سازنده:  Bandai Namco Studios
ژانر: Maze, Arcade game

عنوان Championship Edition 2 با ویژگی های بیشتری نسبت به سایر پلتفرم ها به نینتندو سوییچ می‌آید. از جمله این ویژگی ها می‌توان به وجود حالت همکاری دونفره در آن اشاره کرد. در این حالت دو بازیکن با استفاده از کنترلر های جوی کان، مراحل را با همکاری هم و یکی پس از دیگری کامل می‌کنند و اگر در این حین یکی از آنها توسط روح ها اسیر شود، بازیکن دیگر میتواند او را نجات دهد.

۵- Them’s Fightin’ Herds

 

تاریخ انتشار: ۲۲ فوریه (۳ اسفند)
پلتفرم‌ها: PC
سازنده:  Humble Bundle
ژانر: Fighting

این عنوان یک بازی در سبک مبارزه ای با گرافیک کارتونی می‌باشد که ایده آن از انیمششن Little Pony: Friendship Is Magic گرفته شده است.

منبع متن: gamefa