نسخه نینتندو سوئیچ عنوان FIFA 18 هفته گذشته ۴۹۴٪ افزایش فروش را در انگلستان به همراه داشت. با اینکه کنسول نینتندو سوئیچ در کشور انگلستان مانند بقیه نقاط جهان موفق نبوده است، اما همچنان بی سر و صدا به فروش خود ادامه می‌دهد. همچنان که فروش کنسول نینتندو سوییچ افزایش می‌یابد، فروش بازی‌های آن نیز […]

نسخه نینتندو سوئیچ عنوان FIFA 18 هفته گذشته ۴۹۴٪ افزایش فروش را در انگلستان به همراه داشت

در هفته‌ای که گذشت نسخه نینتندو سوئیچ عنوان FIFA 18، به میزان ۴۹۴ درصد افزایش فروش در انگلستان به همراه داشته است.

با اینکه کنسول نینتندو سوئیچ در کشور انگلستان مانند بقیه نقاط جهان موفق نبوده است، اما همچنان بدون سر و صدا به فروش خود ادامه می‌دهد. همچنان که فروش کنسول نینتندو سوییچ افزایش می‌یابد، فروش بازی‌های آن نیز افزایش می‌یابد. نسخه نینتندو سوئیچ بازی FIFA 18، برای مثال هفته گذشته در انگلستان ۴۹۴ درصد افزایش فروش داشته است که فروش خوب نسخه Xbox One پایانی برای سلطه نسخه نینتندو سوییچ در این هفته بود. افزایش فروش FIFA 18 در واقع به خاطر کاهش قیمت این بازی در سراسر جهان بود. اما به نظر می رسد که نسخه Switch بیشترین فروش را به همراه داشته است.

در مجموع نسخه نینتندو سوئیچ بازی FIFA 18 در حال حاضر ششمین بازی پرفروش ماه فوریه در وب سایت آمازون در کشور انگلستان است. که عملکرد خوبی داشته و به نظر می رسد که در آینده شرکت الکترونیک آرتز پشتیبانی مناسبی را در این پلتفرم به عمل آورد.

عنوان FIFA 18 در حال حاضر برای پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان‌، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوئیچ در دسترس است.

منبع متن: gamefa