سری Metro طی سال‌های اخیر به خاطر جلوه‌های خیره‌کننده خود مورد تحسین قرار گرفته است. با این حال، اکثر محیط‌های بازی در مکان‌های تنگ و تاریک بوده اما در Exodus شاهد دنیای بزرگ‌تر و سندباکس هستیم بنابراین حالا به جای فاضلاب و تونل‌های مترو در نسخه‌های گذشته، این‌بار به جلگه‌های یخی و کوه‌ها می‌رویم. به گزارش پردیس گیم، سایت GameInformer برخی از تصاویر هنری اختصاصی خود را به اشتراک گذاشته که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

فصل‌ها:

Metro Exodus

Metro Exodus

Metro Exodus

شروع بازی در فصل زمستان است که Artyom و Spartans در حال ترک موسکو هستند. Metro همیشه پایتخت روسیه را فوق‌العاده طراحی کرده اما با توجه به تصاویری که از Exodus دیدیم، این بار طراحی شهر مهیج بوده است.

Metro Exodus

در فصل بهار، Artyom و همراهانش را به جلگه‌ای یخی نزدیک به یک پل بلند می‌برد. کارکنان GameInformer قبلا به استودیوی سازنده بازی رفته‌اند و بخش بزرگی از گیم‌پلی‌هایی که دیدند در همین مکان جریان داشت. این منطقه پر است از ساختمان‌های خراب شده که راهزنان و قاتلان در آن‌ها زندگی می‌کنند. عجیب‌تر هم اینکه این افراد یک ماهی بزرگ در رودخانه اطراف را می‌پرستند.

Metro Exodus

فصل تابستان Metro Exodus شاید بزرگ‌ترین تغییری باشد که طرفداران ریشه‌ای سری Metro با آن روبه‌رو می‌شوند زیرا این فصل شما را به یک کویر می‌برد که حس Mad Max را می‌دهد.

Metro Exodus

Metro Exodus

بخش پاییز بازی شما را به جنگل‌ها کوه‌های سبز و قرمز می‌برد که این تصاویر هنری محیطی را نشان می‌دهند که کارکنان GameInformer آن‌ها را در بازی مشاهده کردند. این منطقه دارای رودخانه، غار و تعداد زیادی انسان بدبخت و بیچاره است.

دشمنان و متحدان:

در تصویر سمت راست می‌توانید Spartanها را مشاهده کنید که یاران شما در Exodus خواهند بود. تصویر سمت چپ هم ظاهر یکی از فرقه‌های دشمن را نشان می‌دهد که در طول بازی با آن‌ها مبارزه می‌کنید.

Metro Exodus Metro Exodus

جهت کسب اطلاعات بیشتر از Metro Exodus، پشنهاد می‌کنیم سری به این مقاله جالب بزنید. Exodus در سال 2018 برای پلتفرم‌های PS4 ،PC و Xbox One منتشر می‌شود.

منبع متن: pardisgame