Tom Hardy

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VideoGamer، کارگردان احتمالی فیلم Call of Duty آقای "استفانو سولیما" اعلام کرد که به دنبال جذب دو بازیگر مشهور و پرطرفدار "تام هاردی" و "کریس پاین" برای این فیلم اکشن میباشد.

سولیما همچنان در مرحله مذاکرات با Activision قرار دارد تا یک فیلم از سری بازی‌ میلیون دلاری Call of Duty کارگردانی کند. اگرچه هنوز چیزی رسمی نیست اما به نظر می‌رسد از همین حالا این کارگردان به دنبال انتخاب بازیگرانش است.

آقای سولیما در گفت و گویی با Metro اعلام کرد که او طرفدار بازیگر معروف تام هاردی و تمام نقشی‌هایی که بازی کرده است می‌باشد. او در مورد پاین گفت:

"او سرسخت اما باهوش است و می‌تواند در فیلم دیالوگ‌های طنز داشته باشد و حتی نقشی دراماتیک را ایفا کند. من این را دوست دارم که یک بازیگر نقش‌های متنوعی بازی کند چرا که این تنوع نقش به معنای خوب بودن آن بازیگر است."

ما می‌دانیم که به احتمال زیاد فیلم Call of Duty تحت نظارت Marvel توسعه می‌یابد و وظیفه نوشتن فیلمنامه‌ آن را "کایرن فیتزجرالد" بر عهده دارد. اطلاعات بیشتری در دسترس نیست اما امیدواریم به زودی جزئیات بیشتر اعلام شود.

ساخت فیلم Call of Duty موردی عجیب نیست، وقتی یک سری بازی به فروشی بیش از 250 میلیون نسخه برسد مطمئناً ساخت یک فیلم منطقی به نظر می‌رسد پس دیر یا زود می‌بایست منتظر یک فیلم از این سری اکشن باشیم.

در مورد بازی جدید این سری شایعات حاکی از آن است که نسخه بعدی Call of Duty: Black Ops 4 خواهد بود که در سال 2018 منتشر می‌شود.

منبع متن: pardisgame