Rainbow Six Siege

Rainbow Six Siege در زمان عرضه عملکرد خوبی نداشت اما اخیراً خود را به خوبی نشان داده و طرفداران زیادی را جذب کرده است. کارگردان این سری "الکساندر رمی" در یک مصاحبه اعلام کرد هنوز برنامه‌ای برای ساخت ادامه این عنوان ندارد. به جای این که شاهد یک بازی جدید از این سری باشید Ubisoft برنامه دارد از Siege به عنوان یک سرویس همیشگی حمایت کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، رمی به Eurogamer گفت:

"ما این را واضح و روشن می‌گوییم:‌ دنباله‌ای برای بازی برنامه‌ریزی نشده است. تا ده سال دیگر از این عنوان حمایت خواهیم کرد، پس انتظار داشته باشید که این Rainbow 6 قسمتی از عمر شما را در بر گیرد. Ubisoft در نظر دارد تا در طول عمر Siege نزدیک به 100 اپراتور دیگر به بازیکنان عرضه کند؛ تا به الآن شاهد 36 مورد از آن‌ها بودیم و طبق اعلانات اخیر 8 اپراتور دیگر در سه سال آینده به بازی خواهند آمد. پس عدد 100 نشان دهنده عمر طولانی این عنوان می‌باشد."

Rainbow 6 Siege در دسامبر 2015 برای سه پلتفرم PS4 ،Xbox One و PC منتشر شد که البته در اوایل کار مشکلات سرور متعددی داشت. طبق اعلانات اخیر Ubisoft، بازی 27 میلیون بازیکن دارد که البته این عدد شامل بازیکنانی که در آخر هفته‌ها به صورت رایگان بازی را تجربه کرده‌اند نیز می‌شود.

چندی پیش Ubisoft اپراتور Chimera را به همراه رویداد Outbreak co-op در قالب یک به روز رسانی به بازی اضافه کرد که شامل مبارزه با بیگانگان می‌شود. Outbreak لوت‌باکس‌هایی را به بازی می‌آورد که با پول واقعی قابل خریداری هستند.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع متن: pardisgame