به نظر می‌رسد که شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Games) از عرضه مجدد بازی فوق محبوب و موفق Grand Theft Auto V خسته نشده است؛ این بازی در ابتدا در سال ۲۰۱۳ میلادی برای دو کنسول پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ عرضه شد و یک سال پس از آن هم برای دو کنسول نسل هشتمی پلی‌استیشن […]

احتمال انتشار نسخه Premium Edition بازی GTA V

به نظر می‌رسد که شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Games) از عرضه مجدد بازی فوق محبوب و موفق Grand Theft Auto V خسته نشده است؛ این بازی در ابتدا در سال ۲۰۱۳ میلادی برای دو کنسول پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ عرضه شد و یک سال پس از آن هم برای دو کنسول نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت و نهایتاً در سال ۲۰۱۵ میلادی برای پلتفرم محبوب رایانه‌های شخصی به صورت جهانی وارد بازار شد. در حال حاضر اما به نظر می‌رسد که این شرکت تصمیم دارد نسخه دیگری از این بازی را به بازار عرضه سازد.

به تازگی نسخه جدیدی از این بازی تحت عنوان Grand Theft Auto V Premium Edition در وب‌سایت خرده‌فروشی آمازون قرار گرفته است که بر طبق آن، این نسخه برای دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت. خیلی از طرفداران این بازی معتقد بودند که اگر راک‌استار گیمز به عرضه مجدد این بازی قکر کند، به احتمال زیاد این عنوان را برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد ساخت. در حال حاضر هیچ گونه جزئیات و اطلاعاتی از این نسخه در دسترس نیست. بنا بر اطلاعات موجود در وب‌سایت فروشگاه آمازون، این نسخه در تاریخ جمعه ۳ فروردین ماه ۱۳۹۷ (۲۳ مارس ۲۰۱۸ میلادی) منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصویر این نگارش از بازی Grand Theft Auto V را در فروشگاه الکترونیکی آمازون مشاهده و بررسی کنید:

همانطور که پیشتر اشاره شد هنوز هیچ گونه اطلاعاتی از این نسخه از بازی محبوب Grand Theft Auto 5 در دسترس نیست اما پیش‌بینی می‌شود که با توجه به محبوبیت بسیار بالای GTA Online، یحتمل این نسخه شامل محتوای جدیدی برای این بخش از جمله ارز رایج آن و اعتبارهای بسیار باشد. با این وجود، ممکن است که این نسخه اشتباهی از سوی گردانندگان سایت آمازون باشد و راک‌استار گیمز همچین نسخه‌ جدیدی برای موفق‌ترین بازی خود در نظر نداشته باشد. در ادامه پیشنهاد می‌کنیم که بررسی ویدئویی این بازی را که توسط تیم تحریریه وب‌سایت گیمفا صورت گرفته است، از این نشانی مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa