بازی DOOM مدتی است که برای کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفته و بازی‌بازان بسیاری به تجربه آن می‌پردازند. این بازی یکی از عناوین منتخب سال ۲۰۱۶ و همچنین قطعا یکی از عناوین شوتر اول شخص منتخب در نسل هشتم کنسول‌ها به شمار می‌رود و عرضه آن برای کنسول نینتندو سوییچ باعث می‌شود […]

به‌روزرسانی جدید DOOM برای نینتندو سوییچ کلی قابلیت جدید به بازی اضافه می‌کند

بازی DOOM مدتی است که برای کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفته و بازی‌بازان بسیاری به تجربه آن می‌پردازند. این بازی یکی از عناوین منتخب سال ۲۰۱۶ و همچنین قطعا یکی از عناوین شوتر اول شخص منتخب در نسل هشتم کنسول‌ها به شمار می‌رود و عرضه آن برای کنسول نینتندو سوییچ باعث می‌شود تا بازی‌بازان بتوانند خیلی راحت تر و در همه جا آن را تجربه نمایند و لذت ببرند.

اگر نسبت به خرید بازی DOOM روی کنسول نینتندو سوییچ خود شک و تردید دارید، حتما از این مطلب استفاده کنید و مطلع شوید که بازی چگونه روی کنسول ترکیبی نینتندو اجرا می‌شود و عمل می‌کند. چند هفته ای است که خبری از بازی DOOM (حداقل نسخه سوییچ آن) نیست و شاید بازی‌بازان به علت تکراری شدن بازی، میل خود را برای تجربه دوباره آن از دست داده باشند اما خبر خوب این جا است که یک به‌روزرسانی جدید قرار است برای نسخه نینتندو سوییچ بازی DOOM عرضه شود و کلی قابلیت و ویژگی جدید را با خود به همراه دارد. این گونه بازی‌بازان می‌توانند با روش های جدیدی شیاطین را در بازی سلاخی کنند.

شرکت ناشر بتسدا (Bethesda Softworks) به تازگی اعلام کرده که یک به‌روزرسانی جدید برای نسخه نینتندو سوییچ بازی DOOM در راه است. این به‌روزرسان قابلیت ها و ویژگی های جدید بزرگی را به بازی اضافه می‌کند که از مهمترین آن ها می‌توان به قابلیت کنترل های حرکتی (motion controls) اشاره کرد؛ با استفاده از ایم قابلیت که به صورت انحصاری برای کنسول ترکیبی شرکت نینتندو طراحی شده، بازی‌بازان می‌توانند در حالت دستی، خیلی بهتر در بازی نشانه بگیرند و تیراندازی کنند و تجربه بازی قطعا بهتر و لذت بخش تر خواهد شد.

علاوه بر قابلیت کنترل های حرکتی، شرکت بتسدا اعلام کرده که یک سیستم پارتی به بازی‌ اضافه خواهد شد. همان طور که از نام این بخش مشخص است، بازی‌بازان می‌توانند در بخش چند نفره یا مولتی پلیر DOOM، پارتی تشکیل دهند و در آن با بازی‌بازان دیگر یا دوستان خود در ارتباط باشند و این گونه در پیدا کردن بازی ها با یکدیگر کار راحت تری را در پیش خواهند داشت. در آخر می‌توان اشاره کرد که به‌روزرسانی جدید بازی، آیکون خانه (home icon) را در منوی نینتندو سوییچ تغییر خواهد داد که بازتابی از باکس آرت بازی نیز به حساب می‌آید. این پایان کار نیست و این به‌روزرسان تغییرات فنی زیادی را نیز در DOOM ایجاد خواهد کرد. به عنوان مثال می‌توان اشاره کرد که رزولوشن بازی تنظیم می‌شود، یک سری از باگ ها رفع می‌شود و همچنین ‌به‌روزرسان به عنوان یک بهینه ساز برای نحوه استفاده از CPU کنسول نیز معرفی می‌شود.

شما عزیزان می‌توانید در زیر، با موارد، اضافات و تغییرات مختلف به‌روزرسانی جدید نسخه نینتندو سوییچ بازی DOOM آشنا شوید:

  • نشانه گیری حرکتی – یک طرح کنترل جدید که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از نینتندو سوییچ به طور دقیق تری نشانه گیری کنید.
  • پارتی های چند نفره – یک سیستم پارتی جدید به بازی اضافه شده که پیوستن به دوستان و بازی در کنار آن ها را راحت تر می‌کند.
  • آیکون آپدیت شده‌ی بازی – آیکون بازی هم‌اکنون با باکس آرت نسخه نینتندو سوییچ هماهنگ است.
  • افزایش رزولوشن به صورت میانگین در مناطقی که رزولوشن بازی کم می‌شد (صحنه های پرتقاضای بازی)
  • بهینه سازی استفاده از CPU کنسول
  • پشتیبانی کردن از زبان سنتی چینی
  • رفع کردن مشکلی که در هنگام کار با BFG پیش می‌آمد و باعث کرش شدن بازی می‌شد
  • رفع کردن مشکلی که باعث می‌شد در طول بازی برای صداها مشکل ایجاد شود.
  • رفع کردن مشکلی که باعث می‌شد بافت های کش آمده در بخش چند نفره نمود پیدا بکنند
  • رفع کردن مشکلی که باعث می‌شد کنترل ها در منوی بازی از کار بیفتند و بازی فرمان نپذیرد.
  • رفع کردن مشکلی که باعث می‌شد بازی بازان به اشتباه در بخش چند نفره، پیام بن شدن را دریافت کنند.

شما همچنین می‌توانید در زیر، توییت منتشر شده توسط حساب توییتر DOOM را مشاهده کنید:

یک به‌روزرسانی جدید هم‌اکنون برای DOOM در دسترس است که شامل نشانه گیری حرکتی و پشتیبانی از پارتی های چند نفره می‌شود.

— DOOM (@DOOM) February 20, 2018

عنوان شوتر اول شخص DOOM هم‌اکنون برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی در دسترس است. اگر از تجربه این بازی روی نینتندو سوییچ لذت بردید، بد نیست بدانید که عنوان دیگر بتسدا، Wolfenstein II: The New Colossus نیز در راه این کنسول است.

منبع متن: gamefa