Fortnite Switch

طبق گفته‌های یکی از منابع داخلی Blizzard با نام "مارکوس سلارز" عنوان Diablo 3 به زودی برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد. به غیر از این عنوان طبق گفته‌های این منبع بازی Fortnite نیز برای Switch در دست ساخت می‌باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، سلارز این خبر را در توییتر به اشتراک گذاشت. با توجه به اعلانات او نسخه Nintendo Switch عنوان Diablo 3 برای عرضه در اوایل 2019 برنامه‌ریزی شده است و Blizzard قابلیت بازی کردن به صورت محلی و چند نفر در یک مکان را شامل حال نسخه Switch خواهد کرد.

به غیر از خبر عرضه Diablo 3 بر روی کنسول محبوب Nintendo، سلارز از انتشار Fortnite شرکت Epic بر روی Nintendo Switch اینگونه سخن گفت:

" Fortnite = Nintendo Switch!"

با توجه به توییت‌های بعدی او باید در ماه‌های آگوست یا سپتامبر (مرداد یا شهریور) منتظر نسخه Switch بازی بتل رویال Fortnite باشیم. البته او به این نکته هم اشاره کرد که هیچ چیز رسماً تایید نشده است به همین دلیل همه این صحبت‌ها را فقط در حد یک شایعه باور کنید.

لازم به ذکر است که Epic Game ماه پیش در بیانیه‌ای اعلام کرده بود نسبت به ساخت نسخه Switch بازی Fortnite نظری مثبت دارد. کارگردان این عنوان آقای "دونالد ماستارد" در مورد پورت Switch این عنوان اعلام کرده بود:

"خوشبختانه ما این کار را یک روز انجام خواهیم داد."

Diablo 3 قبلاً بر روی پلتفرم‌های PS3،PS4،Xbox One و Xbox 360 نیز عرضه شده بود و به همین دلیل نسخه Switch دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع متن: pardisgame