هنوز هم احتمال انتشار Age of Empires: Definitive Edition بر روی Steam وجود دارد

عنوان Age of Empires: Definitive Edition احتمال دارد تا در نهایت بر روی Steam نیز منتشر گردد. به گزارش پردیس گیم، آدام ایسگرین که کارگردان خلاق این بازی می‌باشد در طی مصاحبه‌ای که با وب سایت PCGamesN داشت، اعلام کرد که انتشار بازی Age of Empires: Definitive Edition هنوز هم ممکن است و ما احتمالا می‌توانیم این بازی را بر روی Steam نیز تجربه کنیم.

زمانی که از او سوال شد که چرا شرکت Microsoft تنها بر روی پلتفرم Windows تمرکز کرده و اکثر بازی‌های خود را بر تنها بر روی Windows 10 منتشر می‌کند و کاربران پلتفرم‌های دیگری همچون Steam را از تجربه‌ی آن‌ها محروم می‌کند، او پاسخ داد: "من فکر نمی‌کنم که رقابت می‌تواند چیز بدی برای بازار باشد." او گفت که تیم آن‌ها به طور کامل بر روی ساخت UWP بازی خود تمرکز دارد و افزود: "ما فقط می‌خواهیم که بهترین بازی‌ای که می‌توانیم بسازیم را ارائه دهیم."

در هر حال، ممکن است که روزی تجربه‌ی Age of Empres: Definitive Edition بر روی پلتفرمی به غیر از Windows 10 میسر شود. البته نمی‌توان تمام تصمیمات را بر گردن Microsoft انداخت زیرا این شرکت در گذشته اعلام کرده بود که شرکت Valve نیز در اینکار نقش دارد و عرضه‌ی بازی‌های آن‌ها بر روی Steam بیشتر به تصمیم Valve ربط دارد تا Microsoft. همچنین ایسگرین هم در گذشته چند بار اعلام کرده بود که پلتفرم Steam، تمام امکانات مورد نیازی را که استدیوی آن‌ها احتیاج دارد را ندارد.

بازی Age of Empires: Definitive Edition به تازگی بر روی پلتفرم Windows 10 منتشر شده است و با بازخوردهای نسبتا خوبی همراه بود. شما همچنین می‌توانید نقدها و نمرات این عنوان را از سوی مراجع معتبر گیمینگ، مطالعه کنید.

منبع متن: pardisgame