به تازگی شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) از نسخه بازسازی شده بازی محبوب Burnout Paradise برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی رونمایی به عمل آورده است. گرچه نسخه رایانه‌های شخصی Burnout Paradise Remastered مدتی پس از عرضه آن برای کنسول‌های نسل هشتمی فوق الذکر در دسترس قرار خواهد گرفت. حال، پرسشی […]

فعلاً خبری از نسخه نینتندو سوییچ بازی Burnout Paradise Remastered نخواهد بود

به تازگی شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) از نسخه بازسازی شده بازی محبوب Burnout Paradise برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی رونمایی به عمل آورده است. گرچه نسخه رایانه‌های شخصی Burnout Paradise Remastered مدتی پس از عرضه آن برای کنسول‌های نسل هشتمی فوق الذکر در دسترس قرار خواهد گرفت. حال، پرسشی که مطرح می‌شود این است که آیا با توجه به موفقیت روزافزون کنسول نینتندو سوییچ در بازار، الکترونیک آرتس برنامه‌ای برای عرضه این بازی بر روی این کنسول هیبریدی محبوب دارد یا خیر؟

به موجب همین امر، اخیراً سخنگوی شرکت الکترونیک آرتس در گفتگویی با وب‌سایت پولیگان اظهار داشت که در حال حاضر چیزی برای رونمایی در خصوص راه‌یابی بازی Burnout Paradise به کنسول نینتندو سوییچ وجود ندارد.

با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا اظهارات سخنگوی شرکت ناشر بازی Burnout Paradise Remastered به طور قطعی این احتمال را رد می‌کند یا شاید در یکی از رویدادهای نینتندو دایرکت آینده شرکت نینتندو، این بازی برای عرضه بر روی جدیدترین کنسول این شرکت ژاپنی معرفی گردد چراکه مدتی پیش و پس از انتشار شایعات این بازی شاهد انتشار شایعه‌ای مبنی بر عرضه این نسخه بر روی کنسول نینتندو سوییچ هم بوده‌ایم.

نسخه بازسازی شده بازی Burnout Paradise شامل تمامی بسته‌های الحاقی این عنوان از جمله به‌روزرسانی Big Surf Island می‌شود و همچنین پشتیبانی از کنسول‌های میان نسلی ایکس‌باکس وان ایکس و پلی‌استیشن ۴ پرو نیز برای این بازی در نظر گرفته شده است.

این بازی شامل بخش چند نفره‌ای است که تا سقف چهار بازیکن را پشتیبانی می‌کند و مشترکین سرویس EA Access می‌توانند به مدت ده ساعت بدون محدودیت به تجربه این بازی بپردازند. شایان ذکر است که مشترکین سرویس مورد بحث می‌توانند از تاریخ جمعه ۱۸ اسفند ماه (۹ مارس ۲۰۱۸ میلادی) و زودتر از زمان انتشار عمومی این بازی به آن دسترسی یابند.

بازی Burnout Paradise Remastered برای عرضه در تاریخ جمعه ۲۵ اسفند ماه (۱۶ مارس ۲۰۱۸) بر روی دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان برنامه‌ریزی شده است؛ این در حالی است که نسخه رایانه‌های شخصی این بازی مدتی بعدتر از عرضه آن برای کنسول‌های نسل هشتمی وارد بازار خواهد شد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، از این نشانی می‌توانید خبر معرفی رسمی این نسخه از بازی محبوب Burnout Paradise را بخوانید که از مدت‌ها قبل شایعات آن در سطح اینترنت دست به دست می‌شد.

منبع متن: gamefa