به نظر می‌رسد که نسخه بازسازی شده بازی Burnout Paradise شامل خریدهای درون برنامه‌ای (Microtransactions) نخواهد بود. پس از این که این نسخه بازسازی شده برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی معرفی شد، برخی از هواداران این عنوان متوجه شدند که فروشگاه پلی‌استیشن اعلام کرده است که این بازی حاوی «خریدهای درون […]

اشتباه فروشگاه پلی‌استیشن: Burnout Paradise Remastered حاوی خریدهای درون‌برنامه‌ای نخواهد بود

به نظر می‌رسد که نسخه بازسازی شده بازی Burnout Paradise شامل خریدهای درون برنامه‌ای (Microtransactions) نخواهد بود. پس از این که این نسخه بازسازی شده برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی معرفی شد، برخی از هواداران این عنوان متوجه شدند که فروشگاه پلی‌استیشن اعلام کرده است که این بازی حاوی «خریدهای درون برنامه‌ای» اختیاری است. این متن هنوز در این فروشگاه الکترونیکی وجود دارد اما به تازگی شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) اعلام کرده که این یادداشت به اشتباه درج شده است.

بن والکه (Ben Walke)، مدیر جامعه مخاطبین شرکت الکترونیک آرتس در این خصوص اظهار داشت:

اطلاعات مندرج در این فروشگاه که به وجود «خریدهای درون بازی به صورت اختیاری» اشاره دارد، یک اشتباه است. هیچ نوع خرید درون برنامه‌ای یا پرداخت هزینه اضافی برای محتوای بیشتر [در این بازی] وجود ندارد. لطفاً پنجه‌های خود را پائین آورید (منظور آرام شدن معترضین این قضیه است).

شرکت الکترونیک آرتس در این چند وقت اخیر حسابی به خاطر خریدهای درون برنامه‌ای بازی‌هایش مورد انتقاد قرار گرفت که بازی Star Wars Battlefront II مهم‌ترین آن‌ها بود و مشکلات متعددی را برای این ناشر بازی‌های ویدئویی شکل داد. این شرکت در ادامه اعلام کرد که این مهم یک «فرصت یادگیری» بیشتر برای آن‌ها محسوب خواهد شد. با این وجود، خریدهای درون برنامه‌ای در ادامه به بازی Star Wars Battlefront II افزوده خواهد شد؛ این بخش پس از اعتراض گسترده بازیکنان این عنوان به صورت موقت از دسترس خارج شد اما همان زمان هم شرکت الکترونیک آرتس خبر از بازگشت این محتوا در ادامه کار داد.

بازی اصلی Burnout Paradise شامل بسته‌های الحاقی متعددی است که هشت عدد از مهم‌ترین آن‌ها در قالب بسته Year of Burnout در نسخه بازسازی شده این عنوان در دسترس قرار خواهند داشت. این بسته‌ها به این شرح هستند: Big Surf Island، Party Pack، Burnout Bikes، Boost Special، Legendary Cars، Cagney Update، Toys و Cops & Robbers Pack. بازی Burnout Paradise Remastered با قیمت ۴۰ دلار یا ۳۵ پوند برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت.

انتشار این نسخه بازسازی شده در تاریخ جمعه ۲۵ اسفند ماه (۱۶ مارس ۲۰۱۸ میلادی) برنامه‌ریزی شده است؛ این در حالی است که نسخه رایانه‌های شخصی این بازی تا اواخر سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد. نسخه‌های میان نسلی این بازی از «بافت‌های سطح بالا» و کیفیت ۴K و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه بر روی دو کنسول ایکس‌باکس وان ایکس و پلی‌استیش ۴ پشتیبانی به عمل خواهد آورد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Burnout Paradise Remastered، اخیراً یکی از سخنگویان شرکت الکترونیک آرتس در خصوص عرضه این بازی بر روی کنسول نینتندو سوییچ صحبت کرده است که از این نشانی می‌توانید به [جزئیات بیشتری در این باره دسترسی داشته باشید.

منبع متن: gamefa