هم‌اکنون جدیدترین بروزرسان Battlefield 1 در دسترس هر سه پلتفرم مقصد بازی قرار گرفته است. در این بروزرسانی، محتویات مربوط به چهارمین و آخرین بسته دانلودی این بازی یعنی Apocalypse وجود دارد! بدون هیچ شکی بازی Battlefield 1 علی رغم گذشت دو سال از زمان عرضه، یکی از پرطرفدارترین و داغ‌ترین شوترهای اول شخص بازار […]

جدیدترین بروزرسان Battlefield 1 در دسترس قرار گرفت

هم‌اکنون جدیدترین بروزرسان Battlefield 1 در دسترس هر سه پلتفرم مقصد بازی قرار گرفته است. در این بروزرسانی، محتویات مربوط به چهارمین و آخرین بسته دانلودی این بازی یعنی Apocalypse وجود دارد!

بدون هیچ شکی بازی Battlefield 1 علی رغم گذشت دو سال از زمان عرضه، یکی از پرطرفدارترین و داغ‌ترین شوترهای اول شخص بازار است که بخش چندنفره آن روزانه پذیرای هزاران بازیکن مشتاق است. جدیدترین بروزرسانی این بازی نیز روی چهارمین بسته دانلودی آن یعنی Apocalypse تمرکز دارد و هم اکنون فایل بروزرسان آن در دسترس هر سه پلتفرم رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان قرار دارد. این بروزرسانی در صورت ورود به بازی در کنسول یا رایانه‌ شخصی شما، باید به صورت خودکار دریافت شده باشد ولی اگر هم این اتفاق نیفتاده می‌توانید به صورت دستی برای دریافت آن اقدام کنید. بروزرسان جدید بازی Battlefield 1 که اکنون در دسترس قرار گرفته، بروزرسان ۱٫۱۹ این عنوان است. این بروزرسان اصلاً هم کم حجم نیست و حجمی معادل ۷٫۸ گیگابایت نیز خواهد داشت پس بهتر است که کمی فضا برای آن خالی کنید.

این بروزرسانی فقط به خاطر اضافه کردن محتوای دانلودی Apocalypse به بازی نیست و در حقیقت یک پچ برای بازی اصلی هم محسوب می‌شود پس شما برای اتصال به سرورهای آنلاین بازی و تجربه بخش چندنفره “باید” آن را دریافت کنید. در واقع این بروزرسانی شامل برخی بهبودها برای بازی اصلی و برطرف کردن برخی ایرادات و باگ‌ها نیز برای بازی Battlefield 1 هست.

محتوای دانلودی Apocalypse از همین حالا برای کاربران Premium بازی در دسترس قرار گرفته و این افراد می‌توانند به تجربه محتویات آن بپردازند ولی به صورت جداگانه اگر تمایل به خرید آن دارید، باید تا تقریباً دو هفته دیگر منتظر بمانید. محتوای دانلودی Apocalypse چهارمین و آخرین محتوای الحاقی بازی Battlefield 1 محسوب می‌شود و به مانند گذشته، شامل محتویاتی چون نقشه‌های جدید و اسلحه‌های تازه برای افرادی است که آن را خریداری کنند. احتمالاً دایس که اکنون این محتوای دانلودی را هم عرضه کرده، با سرعت دوچندانی مشغول به توسعه نسخه بعدی سری Battlefield شده است، عنوانی که در کنفرانس مالی قبلی الکترونیک آرتس به صورت کامل تائید شد و در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۸ باید منتظر عرضه آن باشیم.

بازی Battlefield 1 برای سه پلتفرم اکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی قرار دارد و بروزرسان جدید این بازی نیز در دسترس کاربران هر سه پلتفرم قرار گرفته است.

منبع متن: gamefa