نسخه‌ی بازسازی شده‌ی عنوان Burnout Paradise دیشب به همراه تریلری برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC معرفی شد. همه چیز عالی به نظر می‌رسد، گرافیک ارتقا یافته به همراه تمام 8 بسته‌ی توسعه‌دهنده، رزولوشن 4K و فریم ریت 60fps در کنسول‌های PS4 Pro و Xbox One X، این‌ها نوید یک تجربه‌ی بسیار هیجان‌انگیز و نوستالژیک را می‌دهد، اما توجه کنید که ناشر این بازی EA Games است و سابقه‌ی خوبی در پرداخت‌های درون برنامه‌ای ندارد. بعد از اتفاقاتی که برای عنوان Star Wars Battlefront 2 افتاد، این شرکت بی‌اغراق تبدیل به یکی از منفورترین شرکت‌های صنعت بازی‌های ویدئویی شد.

به گزارش پردیس گیم، در روز گذشته که Burnout Paradise Remastered معرفی شد، هواداران این بازی از طریق فروشگاه دیجیتالی PlayStation Store متوجه شدند که این عنوان از پرداخت درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند، این پیام حتی هنوز هم در صفحه‌ی بازی وجود دارد و شما در زیر می‌توانید تصویر آن را مشاهده کنید:

با اینحال شرکت EA Games اعلام کرد که این یک اشتباه از سوی شرکت Sony می‌باشد و این بازی شامل پرداخت درون برنامه‌ای نمی‌شود. این شرکت اعلام کرد: "در صفحه‌ی عنوان Burnout Paradise Remasteres فروشگاه دیجیتالی PlayStation Store اشاره به این شد که این بازی شامل پرداخت درون برنامه‌ای می‌شود، اما این یک اشتباه بود. این بازی شامل هیچ پرداخت درون برنامه‌ای نمیشود."

به نظر می‌رسد که اکنون شرکت EA Games از اشتباهاتی که بر سر عنوان Star Wars Battlefront 2 مرتکب شده، درس گرفته است. این شرکت اعلام کرد که این بازی برای آن‌ها یک فرصت یادگیری بود، با اینحال آن‌ها اعلام کرده‌اند که حذف پرداخت‌های درون برنامه‌ای این بازی موقتی می‌باشد و بزودی یکسری پرداخت‌های کوچک به آن اضافه می‌شوند. همچنین لازم به ذکر است که طبق شایعاتی که منتشر شده، نسخه‌ی بعدی سری Battlefield نیز از پرداخت درون برنامه‌ای پشتیبانی نخواهد کرد.

عنوان Burnout Paradise Remastered در تاریخ 16 مارس 2018 (25 اسفند 1396) برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One منتشر می‌شود. نسخه‌ی PC این بازی نیز در اواخر سال 2018 منتشر می‌شود و تاریخ انتشار دقیق آن نیز تا مدتی دیگر اعلام می‌شود. همچنین کاربران سرویس اشتراک EA Access می‌توانند از تاریخ 9 مارس (18 اسفند) به مدت 10 ساعت، نسخه‌ی کامل این بازی را تجربه کنند.

منبع متن: pardisgame