عنوان محبوب PlayerUnknown’s Battlegrounds یکی از پدیده‌های سال 2017 بود و توانست چند ده میلیون نسخه بر روی پلتفرم PC بفروشد، آن هم در حالی که در حالت Early Access قرار داشت. حال، استدیوی توسعه‌دهنده‌ی این عنوان اعلام کرده که تا ماه ژوئن 2018 (خرداد تا تیر 1397)، یک نقشه‌ی جدید را برای این عنوان منتشر خواهد کرد.

به گزارش پردیس گیم، این عنوان تاکنون دو نقشه به نام‌های Erangel و Miranmar دریافت کرده است که به ترتیب در کشورهای روسیه و آمریکای شمالی قرار دارند. با اینحال تاکنون هیچ جزئیاتی از نقشه‌ی سوم منتشر نشده و حتی شایعاتی هم درباره‌ی آن به بیرون درز نکرده است.

با وجود اینکه PlayerUnknown’s Battlegrouns، هنوز هم از محبوب‌ترین بازی‌های Steam است، ولی به نظر می‌رسد این محبوبیت در حال کاهش است زیرا طبق گزارش‌هایی که منتشر شده است، تعداد بازیکنان این بازی، کاهش یافته‌ است. این عنوان در مقابل رقیب خود که Fortnite: Battle Royale می‌باشد، کار سختی را در پیش رو دارد زیرا Fortnite: Battle Royale یک عنوان رایگان است.

همچنین PUBG Corp در حال تلاش است تا بتواند متقلبان این بازی را شناسایی و اخراج کند. PlayerUnknown’s Battlegrounds هم اکنون بر روی پلتفرم‌های PC و Xbox One در دسترس است.

منبع متن: pardisgame