توسعه دهندگان بازی Player Unknown’s Battlegrounds به تازگی اعلام کردند که این عنوان در روزهای آینده محتوای جدیدی دریافت خواهد کرد. روز گذشته شرکت PUBG Corp، سازندگان عنوان Player Unknown’s Battlegrounds، در صفحه‌ی استیم رسمی این بازی اعلام کردند که محتوای جدیدی برای آن در ماه آینده منتشر خواهد شد. به نقل از نوشته‌های توسعه […]

سیستم حریف یابی PUBG بر اساس پینگ بازیکنان عمل خواهد کرد

توسعه دهندگان بازی Player Unknown’s Battlegrounds به تازگی اعلام کردند که این عنوان در روزهای آینده محتوای جدیدی دریافت خواهد کرد.

روز گذشته شرکت PUBG Corp، سازندگان عنوان Player Unknown’s Battlegrounds، در صفحه‌ی استیم رسمی این بازی اعلام کردند که محتوای جدیدی برای آن در ماه آینده منتشر خواهد شد. به نقل از نوشته‌های توسعه دهندگان در صفحه‌ی استیم Player Unknown’s Battlegrounds، در ماه‌های اخیر جدل با افراد متقلب در بازی آن‌ها را مشغول کرده بود و آن‌ها با متقلبین در کلنجار بودند؛ به همین دلیل برنامه‌ی اجرای نوعی محدودیت Ping در آن زمان به تأخیر افتاد. خوشبختانه آخرین به‌روز رسانی استیم حاکی از آن است که توسعه دهندگان در حال اجرای یک متود جدید برای مشکلات Ping هستند که امیدوارند در آخر بهتر از تصورات اولیه آن‌ها ظاهر شود.

بر خلاف متود ها و روش هایی که پیش از این استفاده می‌شد، ما قصد داریم سیستم یافتن حریفان را بر پایه‌ی Ping بازیکنان قرار دهیم. این سیستم به این شکل است که بازیکنان دارای پینگ پایین‌تر در اولویت قرار خواهند گرفت. این سیستم باعث بهبود کلی در بازی خواهد شد چرا که به جای اعمال محدودیت در اتصال، حریفان را جدا و دسته‌بندی می‌کد.

توسعه دهندگان اکنون مشغول تکمیل آماده سازی های اولیه هستند تا این سیستم به صورت امتحانی در برخی مناطق اجرا شود. اجرای امتحانی این سیستم در هفته‌ی جاری آغاز خواهد شد. هنوز تاریخ دقیق این رویداد مشخص نیست اما انتظار می‌رود به زودی روز و ساعت دقیق آن معلوم شود. تأکید زیاد توسعه دهندگان بر مشکل مقابله با متقلبان در بازی موجب شد تا آن‌ها نشر این محتواهای جدید و اعمال تغییرات نو بر بازی را به تأخیر بیندازند. PUBG Corp مدعی است که این تغییرات باعث می‌شوند تا تجربه‌ی Player Unknown’s Battlegrounds عمیق‌تر و بیش از پیش به واقعیت نزدیک شود. شایان ذکر است که اطلاعات دقیق‌تری از جزئیات محتواهای در صف انتشار برای نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۸ در دست نیست اما می‌دانیم که در ماه آینده از یک نقشه‌ی جدید برای PUBG رونمایی خواهد شد.

Player Unknown’s Battlegrounds اکنون برای اکس باکس وان و رایانه‌های شخصی، از طریق استیم، در دسترس است. باید خاطر نشان کرد که نسخه‌ی کنسولی این بازی در برنامه‌ی پیش نمایش بازی‌های اکس باکس (Xbox Game Preview) منتشر شده است و هنوز نسخه‌ی کامل آن در دسترس نیست.

منبع متن: gamefa