به تازگی اخبار جدیدی از DICE Summit 2018 اعلام شده و در مورد اولین سخنران این مراسم هم صحبت‌هایی به میان آمده است. نام DICE از ۴ کلمه طراحی (Design)، نوآوری (Innovate)، ارتباط (Communicate) و سرگرمی (Entertain) گرفته شده است. این مراسم چندروزه ویژه بازیسازان و فعالان این حوزه است. DICE Summit 2018 تا چند […]

فیل اسپنسر اولین سخنران DICE Summit 2018 خواهد بود

به تازگی اخبار جدیدی از DICE Summit 2018 اعلام شده و در مورد اولین سخنران این مراسم هم صحبت‌هایی به میان آمده است.

نام DICE از ۴ کلمه طراحی (Design)، نوآوری (Innovate)، ارتباط (Communicate) و سرگرمی (Entertain) گرفته شده است. این مراسم چندروزه ویژه بازیسازان و فعالان این حوزه است. DICE Summit 2018 تا چند روز آینده در شهر لاس وگاس برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند با شرکت در آن ایده‌ها و نقطه نظرات خود را با دیگر شاغلان و سرمایه‌گذاران این عرصه به اشتراک بگذارند. در این مراسم سخنرانی‌های مختلفی توسط افراد مشهوری وجود خواهد داشت و حالا به تازگی اعلام شده که سخنرانی ابتدایی این مراسم، بر عهده رئیس بخش اکس باکس کمپانی مایکروسافت یعنی فیل اسپنسر (Phil Spencer) خواهد بود.

اسپنسر به عنوان رئیس یکی از سه غول کنسول‌سازی و به عنوان کسی که نزد طرفداران از او به عنوان ناجی برند اکس باکس و مجدداً رساندن آن به محبوبیت بالا یاد می‌شود، در مورد موضوع اصلی مراسم امسال یعنی “ساخته بهتر” (Made Better) حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت. صحبت‌های او در مورد سنت‌ها و فرهنگ کلی شرکت خواهد بود و به این نکات اشاره خواهد کرد که مایکروسافت چگونه در ابعاد بزرگی که دارد، قصد دارد تا این برند یعنی اکس باکس را بیش از پیش گسترش دهد.

البته همان طور که اشاره شد افراد مختلفی در این مراسم سخنرانی خواهند کرد. مثلاً، چت فیلسزک (Chet Faliszek) به عنوان یکی از کارگردانان بوسا استودیوز (Bossa Studios) که کارگردان بخش نوآوری عناوینی چون I Am Bread و Surgeon Simulator بوده است، در مورد اهمیت هوش مصنوعی در روایت داستان سخنرانی خواهد کرد. از طرف دیگر، لیدوین سایر (Lidwine Sauer) به عنوان یکی از اعضای بلندپایه شرکت یوبی سافت در مورد تغییرات سریع این روزهای صنعت بازی‎‎‌های ویدئویی سخنرانی خواهد داشت. مسلماً اخبار هیجان انگیزی از DICE Summit 2018 به گوش خواهد رسید.

منبع متن: gamefa