Metal Gear Survive

بازی Metal Gear Survive چند روزی است که در دسترس کاربران قرار گرفته اما نمرات آن به دلیل مشکلاتی که در ادامه به شما می‌گوییم، با تاخیر منتشر می‌شوند. حال، یکی از منتقدین توانسته نقد و بررسی بازی را منتشر کند و امتیاز خود را به بازی بدهد. طبق گفته او، ظاهرا با یک بازی متوسط در سبک بقا طرف هستیم.

به گزارش پردیس گیم، سایت Cheat Code Central با اعطای امتیاز 3 از 5 (60 از 100) در نقد و بررسی خود برای بازی Metal Gear Survive گفت:

"Metal Gear Survive حس نمونه اولیه یک بازی را می‌دهد؛ ایده‌ای برروی کاغذ که به سرعت تبدیل به یک بازی شده و بدون توجه به اینکه سری Metal Gear چه معنایی برای مردم دارد، در بازار در دسترس قرار گرفته است البته Konami حق کامل استفاده از این آی‌پی و ابزار Fox Engine را داراست و واقعا دلیلی برای عدم استفاده از آن نمی‌بیند. کوجیما هم تمام بازی‌های Metal Gear را به تنهایی نساخته اما ظاهرا تیم سازنده سیستم‌هایی را وارد عناصر آن کرده که معلم نیست چرا و چگونه تمام آن‌ها با یکدیگر کار می‌کنند. به‌نظر می‌رسد تیم سازنده برای جمع‌آوری ایده، بازی‌های دیگر این سبک را بررسی نموده سپس برای برجسته سازی بازی خودشان، پیچیدگی اضافی به آن افزوده‌اند. این بخشی ناخوشایند، ناامید کننده و کاملا گیج کننده است. به‌طور خلاصه، Metal Gear Survive فقط یک بازی متوسط دیگر در سبک بقا با نامی بوده که هیچ لطفی به آن نمی‌کند."

اما علت تاخیر در انتشار نقد و بررسی‌های Metal Gear Survive چیست؟ همان‌طور که پیش‌تر گزارش دادیم، بازی Metal Gear Survive در تمام بخش‌ها به اتصال دائمی اینترنت نیاز دارد. منتقدان هفته گذشته کد بازی را دریافت نمودند اما بدون یک به‌روزرسان، نمی‌شد این بازی را انجام داد. Konami هفته گذشته به منتقدان با ارسال ایمیلی گفت سرورهای بازی تا روز عرضه در دسترس قرار نمی‌گیرند.

منبع متن: pardisgame