با سلام به همه ی مخاطبان ارجمند اگزو که سایت وزین پردیس‌گیم را جهت اطلاع از آخرین اخبار گیم انتخاب کرده‌اند.

در پایان این هفته با یک سورپرایز به مهمانی شما آمده‌ایم و آن هم چیزی نیست جز موجود شدن بخش مهمی از محصولات نایاب و محبوب لاجیتک توسط فروشگاه اگزو. برای اطلاع در ادامه با ما همراه باشید.

۱-دسته خلبانی Extrem 3D Pro

جوی استیک سه بعدی اکستریم لاجیتک، یک جوی استیک بسیار خوب با ۱۲ کلید قابل برنامه‌ریزی و قیمت بسیار مناسبی است. بدنه سنگین این جوی استیک، به راحتی و بدون مشکل برروی میز قرار گرفته و کنترل را برای کاربر بسیار راحت می‌کتد. یک سوئیچ کائوچویی هشت جهته برروی Extreme 3D Pro تعبیه شده است. دسته خم شده دقیق این جوی استیک نیز، باعث شده که به دست گرفتن آن، بسیار لذت‌بخش باشد. این محصول را با گارانتی پانا از فروشگاه اگزو تهیه نمایید.

۲-هدست G933 سفید

بلندگوهایی موسوم به Pro-G هستند که با مواد هیبریدی ساخته شده‌اند تا بتوانند صدایی فوق‌العاده را در اختیار گیمر قرار بدهند. با استفاده از تکنولوژی‌های به کار رفته در این هدست، شما درک بسیار بهتری را از محیط پیرامون خود به دست می‌آورید. این هدست، با رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان سازگار است و شما مشکلی از بابت سازگاری ندارید. G933 دارای LEDهایی است که شما قابلیت شخصی‌سازی آنها را به طور کامل دارید. این هدست را هم می‌توانید به صورت بی‌سیم و هم با سیم استفاده کنید و می‌توانید هیچ نگرانی بابت نویز نداشته باشید.


۳-کیبورد G213

این کیبورد مکانیکال لاجیتک دارای سرعتی بیش از 4 برابر کیبوردهای معمولی است.نرم افزار اختصاصی این شرکت به شما اجازه می دهد که این وسیله را شخصی سازی نمایید.


۴-موس G900

برجسته ترین قابلیت این موس این است که می تواند عملکرد بی نظیری را بدون داشتن سیم از خود نشان دهد. لاجیتک موس مخصوص بازی G900 Chaos Spectrum را به یک سنسور اپتیکال MW3366 که در کلاس خود بهترین عملکرد ردیابی را دارد مجهز کرده است . این دستگاه محدوده حساسیت بین 200 تا 12000 DPI را دارد. موس G900 Chaos Spectrum برای استفاده از دو دست طراحی شده است و دارای کلید های جداشدنی است.


۵-موس پد G440

ماوس‌پد گیمینگ G440 با سطحی یکنواخت و جنس پلی‌اتیلنی که دارد، می‌تواند انتخاب مناسبی برای گیمرهایی باشد که به دقت در نشانه‌گیری و حرکت ماوس، اهمیت زیادی می‌دهند. این ماوس‌پد گیمینگ لاجیتک طوری طراحی شده تا برای جابه‌جایی‌های جزیی ماوس دقت بالایی داشته باشد و البته با اصطکاک بسیار کم عمل کند. ماوس‌پد گیمینگ G440 لاجیتک از سه‌لایه ساخته شده که لایه زیرین لاستیکی آن سبب شده تا بدون این‌که سر بخورد، در جای خود محکم قرار گیرد.


۶-موس پد G240

ماوس‌پد گیمینگ G240 با سطحی یکنواخت و جنس پلی‌اتیلنی که دارد، می‌تواند انتخاب مناسبی برای گیمرهایی باشد که به دقت در نشانه‌گیری و حرکت ماوس، اهمیت زیادی می‌دهند. این ماوس‌پد گیمینگ لاجیتک طوری طراحی شده تا برای جابه‌جایی‌های جزیی ماوس دقت بالایی داشته باشد و البته با اصطکاک بسیار کم عمل کند. ماوس‌پد گیمینگ G240 لاجیتک از سه‌لایه ساخته شده که لایه زیرین لاستیکی آن سبب شده تا بدون این‌که سر بخورد، در جای خود محکم قرار گیرد.


۷-فرمان G920 مخصوص ایکس باکس و پی سی

کمپانی لاجیتک همواره در ساخت فرمان‌های مخصوص بازی، نامی مطرح بوده است. فرمان G920 این شرکت نیز، لذت رانندگی را به نشیمن منزل شما می‌آورد. فرمان G920، ترکیبی ساخته شده از چرم دست دوز و آلومینیوم است که حس خوبی را در گیمر به وجود می‌آورد.مکانیزم این فرمان، کاملا مشابه یک فرمان واقعی است و به طور مثال، در شرایط بارانی، لیز خوردن ماشین برروی جاده را شبیه‌سازی می‌کند. پدال‌های این فرمان نیز، حس بسیار خوبی را منتقل می‌کنند و شما پس از مدتی، فراموش می‌کنید که در حال تجربه یک بازی هستید. این فرمان، با تمام نسخه‌های ویندوز و کنسول ایکس‌باکس وان سازگار است.

همچنین برای مشاهده ی سایر محصولات موجود در فروشگاه اگزو از برندهای همچون مایکروسافت٬ رپو٬ ریزر و ...

می توانید به سایت اگزو مراجعه نمایید. همچنین علاوه بر کانال تلگرام ما به نشانی @exogame میتوانید با ما از طریق پیج تازه تاسیس اینستاگرام ما به نام exogaming.shop در ارتباط باشید.

عضویت در کانال تلگرام اگزو

همراهی شما دلگرمی ماست.

منبع متن: pardisgame