در طرح #کافه_نوستالژی که بصورت یکپارچه در سایت پردیس‌گیم، کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام و کانال‌های رسمی پردیس‌گیم در آپارات و نماشا منتشر می‌شود، سفری را خواهیم داشت به گذشته و تجدید دیدار با برترین لحظات تاریخ صنعت گیم.

در گام اول به آخرین روزهای سال 2009 می‌رویم، مقطعی که استودیو پرآوازه‌ی آن روزها یعنی Infinity Ward با انتشار عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 مسیری که دو سال قبل از آن با MW1 آغار کرده بود را ادامه داد و موفق به خلق یکی از بهترین بازی‌های شوتر نسل گذشته شد.

ما در طول تاریخ، بازی‌های شوتر زیادی را داشته‌ایم که گان‌پلی قوی و طراحی مراحل متنوعی را داشته‌اند، بی‌شمار بازی هم بوده‌اند که با بخش آنلاین جذاب‌شان سال‌ها مخاطبان را سرگرم کردند. MW2 تمامی این موارد را داشت اما چرا ماحصل اندیشه‌های زامپلا و وست توانست فراتر از شوترهای خوب دوران قرار گیرد و در ذهن‌ها ماندگار شود؟ ست‌پیس‌ها و لحظات عمیق احساسی قطعا پاسخ این سوال است.

تیم طراحی و نویسندگی Infinity Ward به فرمولی با سری Modern Warfare دست یافت که در کنار تمامی مصداق‌های یک شوترِ عالی، عناصری را برای ماندگار کردن تجربه نیز در آن می‌گنجاند. داستان سری Modern Warfare شاید در زمره‌ی بهترین داستان‌های دنیای بازی قرار نگیرد، شاید به وفور بتوان شخصیت‌های عمیق‌تر از شخصیت‌های MW2 را پیدا کرد اما چیزی که MW2 را در زمره بهترین‌ها قرار می‌دهد، در هم تنیدگی تحسین‌برانگیز داستان با گیم‌پلی و زمان‌شناسی و موقعیت‌یابی هوشمندانه طراحان و نویسندگان برای نمایش نقاط عطف احساسی است و با این فرمولِ طلایی سرگذشت تک تک شخصیت‌ها برای ما دارای اهمیت و بُعد احساسی می‌شود.

در این بخش و برای نمایش این هنر به سراغ یکی از سکانس‌های به‌یادماندنی MW2 می‌رویم، لحظه مرگ ساکت‌ترین شخصیت این فرانچایز که هیچکس نمی‌داند جرا اینقدر محبوب و دوست‌داشتنی است؛ گوست!

پس بیایید با هم به تماشای این سکانس بنشینیم و از دیدن تک تک لحظات آن و هنر سازندگان در پیوستگی فوق‌العاده موسیقی، گیم‌پلی، طراحی صحنه و البته کارگردانی لذت ببریم ...

 

دانلود SD - دانلود HD - دانلود FULL HD

تماشا بصورت Full Screen

در همین رابطه: 

دانلود موسیقی متن بازی Call of Duty: MW2

منبع متن: pardisgame