با وجود اینکه از مدت‌ها قبل شایعه عرضه نسخه بازسازی شده بازی Shining Resonance، محصول سال ۲۰۱۴ میلادی که برای کنسول پلی‌استیشن ۳ عرضه شده بود، در بازار در سطح اینترنت منتشر شده بود، اینک اما این مهم به صورت رسمی تائید شده است. به تازگی شرکت سگا (SEGA) در این زمینه یک بیانیه مطبوعاتی […]

عرضه بازی Shining Resonance Refrain در بازار غرب رسماً تائید شد

با وجود اینکه از مدت‌ها قبل شایعه عرضه نسخه بازسازی شده بازی Shining Resonance، محصول سال ۲۰۱۴ میلادی که برای کنسول پلی‌استیشن ۳ عرضه شده بود، در بازار در سطح اینترنت منتشر شده بود، اینک اما این مهم به صورت رسمی تائید شده است.

به تازگی شرکت سگا (SEGA) در این زمینه یک بیانیه مطبوعاتی منتشر کرده است و ضمن تائید شدن این موضوع، شاهد یک خبر شگفت‌آور نیز هستیم. بر همین اساس، بازی Shining Resonance Refrain در بازار ژاپن تنها برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد اما این عنوان در بازار غرب برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

این بازی در تابستان سال جاری میلادی در بازار غرب با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. این نخستین نسخه از این سری بازی است که پس از حدود یک دهه قرار است به صورت بومی شده و در قالب زبان انگلیسی در بازار غرب عرضه گردد. افرادی که نسخه کنسولی بازی Shining Resonance Refrain را خریداری کنند، به نسخه Draconic Launch Edition دسترسی خواهند داشت که شامل آثار هنری شخصیت‌هایی نظیر اکسلا (Excella)، سونیا (Sonia) و کیریکا (Kirika) است.

همانطور که پیشتر اشاره شد، بازی Shining Resonance Refrain در تابستان سال آینده برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. گرچه نسخه ژاپنی این بازی تنها بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع متن: gamefa