شرکت Square Enix امروز چندین اعلامیه‌ی جالب درباره‌ی نسخه‌ی PC بازی Final Fantasy XV به اشتراک گذاشت. به گزارش پردیس گیم، نسخه‌ی دموی Final Fantasy XV: Windows Edition در تاریخ 26 فوریه 2018 (7 اسفند 1396) در پلتفرم‌های Steam، Origin و Windows Store منتشر خواهد شد.

همچنین شما با پیش خرید این بازی پاداش‌هایی را به دست می‌آورید، اما در این بین نسخه‌ی Steam این بازی پاداشی را به شما می‌دهد که محال است بتوانید از آن به سادگی بگذرید و ردش کنید. شما با پیش خرید نسخه‌ی Steam این بازی، یک بسته با نام Half-Life® Pack دریافت خواهید کرد که شامل لباس HEV و عینک پروفسوری شخصیت سری افسانه‌ای اول شخص Half-Life یعنی گوردون فریمن می‌شود. همچنین در بخش چند نفره‌ نیز شما هم یکسری محتویات اضافه‌ی دیگر به علاوه‌ی Half-Life® Pack دریافت خواهید کرد.

شما با پیش خرید نسخه‌های Origin و Windows Store نیز آیتم‌های شخصی‌سازی‌ای دریافت خواهید کرد به مانند قابلیت رنگارنگ کردن ماشین که از نظر جذابیت هیچ حرفی جلوی نسخه‌ی Steam ندارند.

Final Fantasy XV هم اکنون برای کنسول‌های PS4 و Xbox One در دسترس است و نسخه‌ی PC آن با پشتیبانی از رزولوشن 4K، در تاریخ 6 مارس 2018 (15 اسفند 1396) منتشر خواهد شد. در پایان شما را به تماشای تصاویر جدیدی که از این عنوان منتشر شده، دعوت می‌کنیم:

منبع متن: pardisgame