شرکت‌های 505 Games و Kunos Simulazioni، امروز از نسخه‌ی جدید سری بازی ریسینگ تازه متولد شده‌ی Assetto Corsa رونمایی کردند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، این عنوان Assetto Corsa Competizione نام دارد که در تابستان سال 2018 به صورت Early Access و از طریق Steam بر روی پلتفرم PC در دسترس قرار می‌گیرد.

مارکو ماساروتو، تهیه‌کننده، مدیر برند و از بنیان‌گذاران استدیوی Kunos Simulazioni، درباره‌ی این بازی می‌گوید: "این اعلامیه، رویای ما را به واقعیت می‌پیونداند. مجوز استفاده از GT شرکت Blancpain تازه شروع کار ما می‌باشد. ما می‌توانیم با استفاده از پتانسیل کامل موتور قدرتمند Unreal Engine 4 و بازخوردهایی که از جامعه‌ی طرفداران دریافت می‌کنیم، ژانر ریسینگ را از نو تعریف کنیم و ویژگی‌های محبوب عنوان Assetto Corsa را بهبود دهیم تا آن عنوان ریسینگ شبیه‌ساز سطح بالایی که بازیکنان خواستار آن هستند را ارائه دهیم."

همچنین این بازی قرار است که محتوای عالی‌ای در بخش‌های تکنفره و چند نفره ارائه دهد. این بازی قرار است که یک سیستم آب و هوای بسیار واقع‌گرایانه و پویا داشته باشد و با گرافیک فوق‌العاده و جلوه‌های صوتی‌ بسیار شگفت‌انگیز، قرار است یک ریسینگ تمام عیار را به ما هدیه دهند.

هنوز معلوم نیست که این بازی برای کنسول‌ها منتشر شود یا نه، اما قرار است که نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی Assetto Corsa به همراه محتوای توسعه‌دهنده‌ای که برای آن منتشر شده، تحت نام Assetto Corsa: Ultimate Edition برای PS4 و Xbox One در تاریخ 20 آوریل 2018 (31 فروردین 1397) منتشر می‌شود.  

منبع متن: pardisgame