Hunt Showdown سرانجام بصورت دسترسی زود‌هنگام بر روی Steam عرضه شد + سیستم مورد نیاز

شرکت Crytek امروز اعلام کرد که عنوان اول شخص رقابتی Hunt: Showdown بر روی سرویس Steam Early Access قرار گرفته است. به مناسبت این اتفاق سیستم مورد نیاز اولیه این بازی نیز اعلام شد.

همانطور که اشاره شده Hunt: Showdown بصورت دسترسی زودهنگام عرضه شده بنابراین طبیعی است که تجربه بازیکنان در این مرحله با مشکلاتی در زمینه بهینه‌سازی، عملکرد و تعادل در گیم‌پلی همراه باشد. با این حال تیم سازنده اعلام کرده است که بر طرف کردن مشکلات اصلی بازی در این مرحله در سریع‌ترین زمان را ممکن در دستور کار قرار داده و به بهینه‌سازی عملکرد و ایجاد تعادل در گیم‌پلی آن نیز خواهد پرداخت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Hunt ،DSOGaming شامل یک نقشه به مساحت یک کیلومتر مربع و مکان‌هایی دست‌ساز با قابلیت اکتشاف است. از دیگر ویژگی‌های بازی در مرحله دسترسی زودهنگام می‌توان به انواع هیولاهای مخوف، باس فایت‌های وحشی، بیش از 40 سلاح و ابزار و امکانات متنوع دیگر اشاره کرد.

Crytek در مورد سیستم مورد نیاز Hunt نیز تاکید کرده که مربوط به نسخه در حال ساخت بازی است و به هیچ وجه نهایی نشده است. تیم سازنده در حال تست و اجرای این بازی بر روی سخت‌ افزارهای سیستم مورد نیاز اعلام شده و بهینه‌سازی مستمر می‌باشد. هدف بلند مدت سازندگان نیز این است که بازی بر روی انواع سخت‌ افزارهای موجود در دسترس باشد و همزمان با پیشبرد مراحل ساخت این عنوان برای بهینه‌سازی بر روی سخت افزارهای اشاره شده نیز تلاش می‌شود.

در ادامه با جزئیات سیستم مورد نیاز ابتدایی Hunt: Showdown همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

  سیستم عامل (تنها 64 بیت): Windows 7
  پردازنده: Intel i5 @ 2.7GHz 6th Generation یا AMD Ryzen 3 1200
  میزان حافظه مورد نیاز: 8GB
  کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 660 TI یا AMD Radeon R9370
  دایرکت ایکس: نسخه 11
  فضای خالی هارد: 20GB

  سیستم پیشنهادی:

  سیستم عامل (تنها 64 بیت): Windows 10
  پردازنده: Intel i5 @ 3.2 GHz 6th Generation یا AMD Ryzen 5 1400
  میزان حافظه مورد نیاز: 12GB
  کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 970 4 GB یا AMD Radeon R9 390X
  دایرکت ایکس: نسخه 11
  فضای خالی هارد: 20GB

منبع متن: pardisgame