الکترونیک آرتز (EA) در مسیر سونی قدم گذاشته است. امسال نیز برای باری دیگر الکترونیک آرتز به جای نمایش عناوین بعدی خود، همچون Anthem و Battlefield جدید، در E3 2018 آن‌ها را در رویداد اختصاصی خود در هالیوود به نمایش خواهد گذاشت. به نظر می‌رسد صبر الکترونیک آرتز به سر رسیده است و قصد دارد […]

EA Play 2018 با حضور برخی از بزرگ‌ترین سازندگان جهانی برگزار خواهد شد

الکترونیک آرتز (EA) در مسیر سونی قدم گذاشته است. امسال نیز برای باری دیگر الکترونیک آرتز به جای نمایش عناوین بعدی خود، همچون Anthem و Battlefield جدید، در E3 2018 آن‌ها را در رویداد اختصاصی خود در هالیوود به نمایش خواهد گذاشت.

به نظر می‌رسد صبر الکترونیک آرتز به سر رسیده است و قصد دارد پیش از کنفرانس‌های E3 2018 رویدادی اختصاصی را برگزار کند. این اولین سالی نیست که شاهد چنین رویدادی هستیم. الکترونیک آرتز طی دو سال اخیر رویدادی سالیانه را با نام EA Play برگزار کرده است و این سومین سال متوالی است که شاهد رویداد EA Play هستیم. این شرکت در EA Play ها به نمایش عناوین بعدی خود می‌پردازد و برنامه‌های آتی شرکت را با طرفداران در میان می‌گذارد. امسال نیز همچون سالیان گذشته در EA Play 2018 شاهد چنین مواردی خواهیم بود.

الکترونیک آرتز همچنین در روز گذشته برنامه‌های خود برای EA Play 2018 را اعلام کرد. مکان برگزاری این رویداد تغییر نکرده است و مثل سال‌های پیش EA Play 2018 نیز در پالادیم هالیوود برگزار خواهد شد. مدت زمان برپایی این رویداد سه روز است که از شنبه نهم ژوئن – نوزدهم خرداد ماه ۱۳۹۷ – آغاز شده و تا دوشنبه یازدهم ژوئن – بیست و یکم خرداد ماه ۹۷ – ادامه دارد. نکته‌ی شایان ذکر این است که بر خلاف سال‌های گذشته، در برنامه‌های منتشر شده‌ی فعلی هیچ اثری از یک کنفرانس مطبوعاتی در آغاز رویداد دیده نمی‌شود. این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد چرا که هر ساله این رویداد با کنفرانسی مطبوعاتی آغاز می‌شد؛ البته این به معنای عدم وجود رویدادی مطبوعاتی نیست. احتمال می‌رود EA برای اعلام چنین رویدادی تا نزدیک شدن به ماه ژوئن دست نگه دارد و جزئیات مربوطه را در زمانی نزدیک‌تر منتشر کند. مورد دیگری که توجه ما را جلب کرد حضور سازنده‌های دیگر در این رویداد است. در توضیحات EA Play 2018 ذکر شده است که تعدادی از بزرگ‌ترین سازندگان جهانی در این رویداد ویدئوهایی از بازی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت و تمامی بینندگان قادر به تماشای آن هستند.

در بخش عناوین حاضر نیز هر ساله شایعات بسیاری منتشر می‌شود اما انتظار می‌رود شاهد عناوین سالیانه‌ی الکترونیک آرتز همچون فیفا (Fifa) و مدن (Madden) در EA Play 2018 باشیم. The Sims 4، شماره‌ی جدید مجموعه‌ی ‌Battlefield و بازی اکشن بسیار جنجالی BioWare به نام Anthem نیز از عناوینی هستند که حضورشان در این رویداد تأیید شده است. باقی نمایش‌ها هنوز مشخص نیست و به رسم هر سال باید منتظر چند سورپرایز باشیم. افرادی که علاقه‌مند به حضور در این رویداد هستند می‌توانند در بهار ۲۰۱۸ بلیت‌های خود را تهیه کنند. حضور در این رویداد رایگان است و نیاز به صرف هزینه برای ورود ندارد. افرادی که از خانه این رویداد را به صورت آنلاین تماشا می‌کنند نیز سورپرایزهای ویژه‌ای خواهند داشت.

منبع متن: gamefa