هنوز چند ماهی تا اکران فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom باقی مانده و می‌توان گفت که فکر کردن درباره‌ی نسخه‌ی سوم این فیلم، هنوز خیلی زود است. با اینحال شرکت Universal Pictures تاریخ اکران این فیلم را اعلام کرده که البته یک تاریخ بسیار دور است. به گزارش پردیس گیم، این استدیو در طی توئیتی اعلام کرد که فیلم Jurassic World 3 در تاریخ 11 ژوئن 2021 (21 خرداد 1400) اکران خواهد شد و هم اکنون بیش از 3 سال تا اکران آن باقی مانده است.

ما هم اکنون اطلاعات کمی از نسخه‌ی دوم این فیلم که Fallen Kingdom است، داریم چه برسد به نسخه‌ی سوم آن. با اینحال می‌توان انتظار داشت که دو ستاره‌ی اصلی فیلم اول Jurassic World یعنی کریس پرات و بریس دالاس هاوارد در آن حضور داشته باشند، یا البته این احتمال وجود دارد که در Fallen Kingdom همه‌ بمیرند و هیچ بازمانده‌ی انسانی‌ای وجود نداشته باشد و ما شاهد یک فیلم کمدی عاشقانه بین دو دایناسور باشیم!!! کسی چه می‌داند؟

همچنین لازم به ذکر است کارگردان نسخه‌ی اول، کالین ترورو در Fallen Kingdom به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده بازگشته تا به امیلی کارمیشل که نویسنده‌ی فیلم Pacific Rim: Uprising نیز می‌باشد، کمک کند.

ترورو گفته است گه برای سری فیلم Jurassic World یک سه‌گانه را پیشبینی می‌کند و جای تعجب ندارد فیلمی که توانسته بیش از 1.6 میلیارد دلار در باکس آفیس بفروشد را تبدیل به یک سه‌گانه بکند. در پایان لازم به ذکر است که Jurassic World: Fallen Kingdom در تاریخ 22 ژوئن 2018 (1 تیر 1397) اکران خواهد شد.

منبع متن: pardisgame