کپکام (Capcom) برنامه‌ی چالش‌ها و رویدادهای عنوان Monster Hunter World را به‌روز رسانی کرد. این جدول اکنون شامل رویدادهای بازی تا روز پانزدهم مارس – بیست و چهارم اسفند ماه – برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان می‌شود. کپکام امروز برنامه‌ی چالش‌های عنوان جدید خود را تا روز بیست و چهارم اسفند […]

برنامه‌ی رویداد های عنوان Monster Hunter World به‌روز رسانی شد

کپکام (Capcom) برنامه‌ی چالش‌ها و رویدادهای عنوان Monster Hunter World را به‌روز رسانی کرد. این جدول اکنون شامل رویدادهای بازی تا روز پانزدهم مارس – بیست و چهارم اسفند ماه – برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان می‌شود.

کپکام امروز برنامه‌ی چالش‌های عنوان جدید خود را تا روز بیست و چهارم اسفند ماه به‌روز رسانی کرد. اگر علاقه‌مند به مشاهده‌ی این چالش‌ها و رویدادها هستید می‌توانید لیست کامل آن‌ها را در تصویر زیر مشاهده کنید.

این بار، بر خلاف دفعات گذشته، دیگر خبری از بهینه سازی (Patch) جدید به همراه این برنامه نیست و برای اعمال این تغییرات نیاز به دانلود محتوای جدید ندارید. علاوه بر این در روز بیست و هشتم نیز بازیکنان به مرحله‌ی آزاد سازی زره تیر و کمان Aloy (از بازی Horizon Zero Dawn) دسترسی پیدا خواهند کرد. در ادامه‌ی مطلب همچنین می‌توانید تعدادی اسکرین شات منتشر شده از چالش‌ها و رویدادهای جدید را مشاهده کنید.

کپکام تا به امروز بیش از ۶ میلیون نسخه از عنوان Monster Hunter World را به سراسر جهان عرضه کرده است. این عنوان توانست انتظار فروش یک سال مالیاتی ناشران را تنها در یک ماه برآورد کند و آن‌ها تا پیش از سی و یکم ماه مارس به اهداف پیش‌بینی شده‌ی خود دست یافته‌اند. Monster Hunter World هنوز هم مانند روز اول در ژاپن به فروش خود ادامه می‌دهد و تقاضا برای این عنوان در آن منطقه بسیار بالا است. Monster Hunter World همچنین در صدر جدول فروش ماه ژانویه‌ی NPD قرار گرفت. Monster Hunter World اکنون برای پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان در دسترس است. گفته شده است که پورت رایانه‌های شخصی این بازی نیز در پاییز آینده منتشر می‌شود. باید خاطر نشان کرد که کپکام پیش از این اعلام کرده است که انجام این کار برای آن‌ها «دشوار»‌ خواهد بود.

 

منبع متن: gamefa