به تازگی نسخه دسترسی زودتر از موعد بازی Hunt: Showdown در شبکه استیم قرار گرفته که محتویات مختلفی در خود دارد. پس از برگزاری تست آلفای بازی Hunt: Showdown، نسخه دسترسی زودتر از موعد این بازی سر و کله‌اش در استیم پیدا شده است. این نسخه ۲۹٫۹۹ دلار قیمت دارد ولی باید این نکته را […]

نسخه دسترسی زودتر از موعد Hunt: Showdown در استیم قرار گرفت

به تازگی نسخه دسترسی زودتر از موعد بازی Hunt: Showdown در شبکه استیم قرار گرفته که محتویات مختلفی در خود دارد.

پس از برگزاری تست آلفای بازی Hunt: Showdown، نسخه دسترسی زودتر از موعد این بازی سر و کله‌اش در استیم پیدا شده است. این نسخه ۲۹٫۹۹ دلار قیمت دارد ولی باید این نکته را در نظر داشته باشید که این فعلاً یک نسخه ابتدایی از این بازی محسوب می‌شود. حتی سازندگان این نکته را اعلام کرده‌اند که سرورهای این بازی روزانه در ساعت ۱۰ صبح به وقت گرینویچ برای تعمیرات بسته خواهد شد. این نکته در یادداشت سازندگان در صفحه بازی قید شده است.

این نسخه ابتدایی از بازی شامل Male Cowboy Set به عنوان اولین شخصیت اصلی می‌شود که البته سه نوع مختلف دارد و ۴۴ مدل مختلف از آن با شکل و شمایل بصری مختلف در بازی تعبیه شده است. با پیشروی در Bloodline یک نفر شما می‌توانید شکارچیان بیشتری را آزاد کنید. همچنین از لحاظ دشمنان و باس‌ها، شما در این نسخه با Spider و Butcher مواجه خواهید شد که شکست هر کدام از آن‌ها نیازمند استراتژی خاص و منحصر به فردی است.

البته این نسخه از بازی شامل برخی محتویات مثل دشمنان خاص با شخصیت پردازی و اسلحه منحصر به فرد یا دو نوع خاص از دشمنان دارای هوش مصنوعی یعنی Hive  و Hellhound نمی‌شود. از لحاظ اسلحه‌ نیز، نسخه دسترسی زودتر از موعد بازی Hunt: Showdown دارای ۳۳ قطعه اسلحه خاص با ۱۷ نوع متفاوت از آن‌ها خواهد بود. این ۳۳ قطعه اسلحه شامل اسلحه‌های سرد برای نبردهای نزدیک و تن به تن، ابزار، تفنگ‌های شکاری، هندگان‌ها، شات گان‌ها و غیره می‌شود.

بازی Hunt: Showdown توسط شرکت مطرح کرایتک (Crytek) توسعه یافته و وظیفه انتشار این عنوان هم بر عهده خود این شرکت قرار دارد. این بازی در سبک وحشت – بقا و شوتر اول شخص طبقه بندی شده است. موتور گرافیکی این بازی نیز مطابق انتظار، کرای انجین (Cry Engine) است.

منبع متن: gamefa