از زمان عرضه‌ی ایکس‌باکس وان تاکنون شاهد انتشار به‌روزرسان‌های مختلفی برای آن بوده‌ایم که قابلیت‌های بسیار مفید و قابل توجهی را به ارمغان آورده‌اند و چیزی برای این سیستم کم نگذاشته‌اند! با این حال اما ظاهراً قابلیت‌ها و ویژگی‌های عالی تازه‌ای در راه است! لری هریب ملقب به میجور نلسون، مدیر بخش برنامه‌نویسی ایکس‌باکس، اخیراً […]

قابلیت‌های جدیدی در راه ایکس‌باکس وان است

از زمان عرضه‌ی ایکس‌باکس وان تاکنون شاهد انتشار به‌روزرسان‌های مختلفی برای آن بوده‌ایم که قابلیت‌های بسیار مفید و قابل توجهی را به ارمغان آورده‌اند و چیزی برای این سیستم کم نگذاشته‌اند! با این حال اما ظاهراً قابلیت‌ها و ویژگی‌های عالی تازه‌ای در راه است!

لری هریب ملقب به میجور نلسون، مدیر بخش برنامه‌نویسی ایکس‌باکس، اخیراً در حساب رسمی توئیتر خود به اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی به ایکس‌باکس وان اشاره کرده که خود وی نیز آن‌ها را امتحان کرده و نسبت به آن‌ها مشتاق است.

نمی‌توانم صبر کنم تا از قابلیت‌های عالی جدیدی که در راه ایکس‌باکس وان است بگویم. به‌تازگی توانستم آن‌ها را امتحان کنم. فقط در زمان مناسب. در زمان مناسب.

در حال حاضر هیچ جزئیاتی از این قابلیت‌ها در دست نیست و همچنین نمی‌توان حدس زد که واقعا چه خواهند بود، از آنجایی که تقریباً تمامی امکانات عمده در ایکس‌باکس وان فراهم شده است. با این وجود، همان‌طور که مشاهده می‌کنید میجور نلسون گفته است که در زمان مناسب از آن‌ها رونمایی خواهد شد. نظر شما در این باره چیست؟

منبع متن: gamefa