توسعه‌ی Final Fantasy XV بیش از ۱۰ سال زمان برد و عملکرد آن نقشی حیاتی و تعیین‌کننده‌ در آینده‌ی سری داشت و خوشبختانه، تاکنون توانسته است امتحانات اسکوئر اینکس را به خوبی پشت سر بگذارد. کارگردان Final Fantasy XV یعنی هاجیمه تاباتا در گفت و گو با ۴Gamer اعلام نموده که کل عرضه‌ی این عنوان (فروش […]

فروش کلی Final Fantasy XV به ۷ میلیون نسخه رسید

توسعه‌ی Final Fantasy XV بیش از ۱۰ سال زمان برد و عملکرد آن نقشی حیاتی و تعیین‌کننده‌ در آینده‌ی سری داشت و خوشبختانه، تاکنون توانسته است امتحانات اسکوئر اینکس را به خوبی پشت سر بگذارد.

کارگردان Final Fantasy XV یعنی هاجیمه تاباتا در گفت و گو با ۴Gamer اعلام نموده که کل عرضه‌ی این عنوان (فروش دیجیتال و فیزیکی) به ۷ میلیون نسخه در سراسر جهان رسیده است. وی همچنین اظهار داشته که تیم سازنده انتظار دارد فروش نسخه‌ی رایانه‌های شخصی به ۲ میلیون و فروش کلی بازی برروی تمامی پلتفرم‌ها به ۱۰ میلیون نسخه برسد.

شاید انتظارات سازندگان کمی بیش از حد باشد ولی طبق چیزی که تا به حال از Final Fantasy XV دیده‌ایم، چنین انتظاراتی برای این عنوان آنچنان دشوار نیست. گرچه فروش کنونی این بازی محبوب هم کافی است تا آن را به یکی از موفق‌ترین عناوین سری تبدیل کند.

Final Fantasy XV هم‌اکنون در دسترس پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قرار دارد و در ۶ مارس مصادف ۱۵ اسفند نیز روانه‌ی رایانه‌های شخصی می‌شود. همچنین سه روز دیگر دموی این نسخه به انتشار می‌رسد که می‌تواند جزئیات بیشترش را از اینجا مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa