اگر شما نیز جزو آن دسته از بازی‌بازانی هستید که قصد تجربه آنلاین بخش چندنفره بازی Call of Duty: WWII را دارید؛ باید بگوییم که روز خوش شانسی شما فرارسیده است! چراکه شرکت اکتیویژن به همراه توسعه دهنده آن یعنی Sledgehammer Games به صورت رسمی اعلام کردند که بخش Multiplayer یا همان ” چند نفره […]

بخش چندنفره عنوان Call of Duty: WWII را به صورت رایگان بر روی رایانه‌های شخصی تجربه کنید

اگر شما نیز جزو آن دسته از بازی‌بازانی هستید که قصد تجربه آنلاین بخش چندنفره بازی Call of Duty: WWII را دارید؛ باید بگوییم که روز خوش شانسی شما فرارسیده است! چراکه شرکت اکتیویژن به همراه توسعه دهنده آن یعنی Sledgehammer Games به صورت رسمی اعلام کردند که بخش Multiplayer یا همان ” چند نفره ” بازی ندای وظیفه : جنگ جهانی دوم به صورت کاملا رایگان در انتهای هفته جاری در دسترس کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد.

طرح فوق از ساعاتی پیش آغاز شده است و کاربران رایانه‌شخصی می‌توانند با مراجعه به صفحه بازی در Steam Store و کلیک بر روی آیکون جدید اضافه شده در بالای گزینه استاندارد یعنی ” Add to Cart ” فرایند را آغاز نمایند.

زمانی که عمل فوق را انجام دهید بخش trial بازی به صورت اتوماتیک شروع به دانلود شدن می‌کند و شما تا تاریخ ۲۵ فوریه ( ۶ اسفند ماه ) می‌توانید از بخش چندنفره بازی Call of Duty: WWII به صورت رایگان بهره‌مند شوید.

گفتنی است؛ عنوان Call of Duty: WWII به صورت رسمی در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ عرضه شد و در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی قابل دسترس است.

منبع متن: gamefa