عنوان Valkyria Chronicles 4 قطعا یکی از بازی های مورد انتظار برای بازی‌بازان ژاپنی و بازی‌بازان علاقه مند به بازی‌ های ژاپنی است. شرکت سگا در ماه های اخیر تبلیغات بسیاری از این عنوان انجام داده و کاملا مشخص است که روی این بازی حساب زیادی باز کرده است. امروز این شرکت مشهور یک ایونت پیش […]

دموی بازی Valkyria Chronicles 4 برای بازی‌بازان ژاپنی معرفی شد

عنوان Valkyria Chronicles 4 قطعا یکی از بازی های مورد انتظار برای بازی‌بازان ژاپنی و بازی‌بازان علاقه مند به بازی‌ های ژاپنی است. شرکت سگا در ماه های اخیر تبلیغات بسیاری از این عنوان انجام داده و کاملا مشخص است که روی این بازی حساب زیادی باز کرده است. امروز این شرکت مشهور یک ایونت پیش نمایش را برای بازی Valkyria Chronicles 4 در توکیو ژاپن برگزار کرد و در آن اخبار خوبی را به طرفداران این بازی داد.

امروز شرکت سگا اعلام کرد که طرفداران بازی Valkyria Chronicles 4 می‌توانند زودتر از زمان انتشار، آن را تجربه نمایند و با بازی آشنا شوند. یکی از کاربران توییتر که امروز در ایونت شرکت سگا حاضر بوده، اطلاعات اعلام شده در این ایونت را لو داده است و طبق این اطلاعات دریافتیم که قرار است یک نسخه دمو برای بازی‌بازان ژاپنی از طریق شبکه پلی‌استیشن ژاپن در دسترس قرار بگیرد.

این طور که اعلام شده، دموی بازی Valkyria Chronicles 4 در روز دوشنبه، ۲۶ ماه فوریه سال ۲۰۱۸ (یعنی دو روز دیگر) عرضه خواهد شد. دموی بازی Valkyria Chronicles 4 یک ماموریت خاص دارد که از ابتدا تا انتها قابل بازی است و حتی می‌توان فایل ذخیره این دمو را به بازی اصلی انتقال داد و از آن استفاده کرد (حداقل در نسخه ژاپنی بازی که این گونه است). هنوز مشخص نشده که آیا این دمو برای بازی‌بازان مناطق آمریکای شمالی یا حتی اروپا در دسترس قرار می‌گیرد یا خیر اما حداقل طرفداران بازی در هر نقطه از جهان می‌توانند دست خود را به نسخه ژاپنی بازی برسانند و آن را تجربه کنند. واضح است که برای تجربه نسخه دمو نیاز به یک حساب پلی‌استیشن ژاپنی است تا بتوانید آن را دانلود کرده و تجربه کنید. اگر از طرفداران این سری دوست داشتنی هستید، می‌توانید به راحتی یک حساب PSN ژاپنی برای خود بسازید و بازی را دانلود نمایید.

علاوه بر این، کاربری که اطلاعات ایونت را لو داده بود، همچنین اعلام کرده که در ایونت امروز، بازی اصلی در دسترس حضار قرار گرفته بود و بازی بازان می‌توانستند آن را تجربه کنند. این موضوع بدان معنی است که کار ساخت و توسعه بازی Valkyria Chronicles 4 به اتمام رسیده‌ (بازی گلد شده) یا حداقل به مرحله آخر ساخت بسیار نزدیک است.

عنوان Valkyria Chronicles 4 در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸ در مناطق آمریکای شمالی و اروپا برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. نسخه ژاپنی بازی برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در تاریخ مشخص ۲۱ ماه مارچ منتشر می‌شود اما نسخه نینتندو سوییچ کمی تاخیر دارد و در تابستان سال جاری در دسترس قرار می‌گیرد. همان طور که گفته شد، دموی بازی Valkyria Chronicles 4 در تاریخ ۲۶ ماه جاری میلادی برای بازی‌بازان ژاپنی منتشر خواهد شد. شما عزیزان می‌توانید توییت کاربر Ryohei را در زیر مشاهده کنید (از زبان ژاپنی ترجمه شده است)

نسخه خوب ساخته شده است! #valkyria

— りょうへい@呉鎮守府 (@Ryohei_Kancolle) February 24, 2018

بخش آموزشی تمام شد. #Valkyria

— たかよし (@EZ_takayoshi) February 24, 2018

منبع متن: gamefa